Business Hi-Tech

TP-Link România: Piaţa echipamentelor de reţe­listică a crescut în 2020 pe plan local, pe fondul pandemiei. Noi ne-am dublat vânzările ca valoare, iar ca volum am crescut cu 70%. Foarte căutate au fost şi soluţiile smart-home.

Simona Nijnic, director de vânzări în cadrul TP-Link România: Comparativ cu anul 2019, TP-Link a înregistrat anul trecut pe piaţa din România vânzări aproape duble ca valoare, iar în ceea ce priveşte numărul de unităţi vândute în teritoriu, compania a realizat o creştere de aproximativ 70%. O dovadă a faptului că românii s-au orientat către produse cu tehnologii mai avansate a fost şi creşterea preţului mediu de vânzare.

Simona Nijnic, director de vânzări în cadrul TP-Link România: Comparativ cu anul 2019, TP-Link a înregistrat anul trecut pe piaţa din România vânzări aproape duble ca valoare, iar în ceea ce priveşte numărul de unităţi vândute în teritoriu, compania a realizat o creştere de aproximativ 70%. O dovadă a faptului că românii s-au orientat către produse cu tehnologii mai avansate a fost şi creşterea preţului mediu de vânzare.

Autor: Ioana Nita

08.04.2021, 17:45 836

„Românii au căutat soluţii care să le garanteze o conexiune stabilă, dar şi o viteză de transfer capabilă să susţină atât activităţile profesionale, cât şi pe cele de relaxare (video streaming, jocuri online etc.).“

Vânzările echipamentelor de reţe­listică au crescut anul trecut în România atât din punct de vedere al valorii, cât şi al numărului de unităţi livrate, în condiţiile în care munca de acasă (work from home) şi şcoala online (learn from home) au devenit un stil de viaţă ca urmare a restricţiilor impuse pentru limitarea răspândirii coronavirusului, românii având astfel nevoie de o serie de produse pentru a putea lucra sau învăţa de acasă cât mai bine, susţin reprezentanţii locali ai companiei chineze TP-Link, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de reţelistică la nivel mondial.

Totodată, şi companiile din segmentul IMM au avut nevoie de o serie de soluţii de conectivitate care să le permită să gestioneze cât mai bine afacerea, mai ales că majoritatea şi-au mutat în cea mai mare măsură activitatea în mediul online.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro