Business Hi-Tech

Tranzacţia care schimbă piaţa locală de comunicaţii. Fostul monopol din telefonia fixă Romtelecom abandonează după mai mult de 7 ani brandul Deutsche Telekom şi trece la cel al francezilor de la Orange

„Din data de 28 martie 2022, clienţii Orange România Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website ori social media. Pentru asistenţă telefonică ei vor putea suna la 300 – serviciul clienţi, apelabil gratuit din reţelele Orange şi Orange România Communications, tarif normal pentru apelurile din alte reţele naţionale.“

„Din data de 28 martie 2022, clienţii Orange România Communications vor avea acces la principalele canale de contact Orange: call center, website ori social media. Pentru asistenţă telefonică ei vor putea suna la 300 – serviciul clienţi, apelabil gratuit din reţelele Orange şi Orange România Communications, tarif normal pentru apelurile din alte reţele naţionale.“

Autor: Adrian Seceleanu

01.03.2022, 00:06 7779

Fostul monopol din telefonia fixă Romtelecom, companie care s-a numit din toamna anului 2014 încoace Telekom România Communications, va renunţa la brandul german sub care a încercat - dar nu a reuşit - să se impună pe piaţa locală şi va trece la cel francez Orange, ca parte a procesului de transformare demarat odată cu schimbarea proprietarului pentru pachetul majoritar de acţiuni.

„Orange şi operatorul de servicii fixe Telekom Româ­­nia Commu­nications au parcurs etape importante înce­pând cu 30 septembrie 2021, pentru a le asigura clienţilor şi partenerilor o expe­rienţă unitară. Astfel, compania anunţă schimbarea nume­lui Telekom Romania Communications şi, din 28 martie 2022, unificarea princi­palelor canale de con­­tact pentru clienţii ambelor com­panii. Aceste modi­ficări nu au impact în oferta clienţilor, ce rămâne neschim­bată”, con­form unui anunţ al Orange, liderul pieţei locale de telecom.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro