Business Hi-Tech

Tranzacţie în piaţa de PPC: Agenţia românească de marketing online Canopy achiziţionează agenţia Edge de la 2Performant

Foto: Cristian Ignat (stânga) şi Dorin Boerescu (dreapta)

Foto: Cristian Ignat (stânga) şi Dorin Boerescu (dreapta)

Autor: Ştefan Stan

12.10.2018, 11:47 410

Canopy, o agenţie românească de marketing online cu focus pe Pay Per Click, achiziţionează agenţia Edge de la 2Performant, liderul pieţei autohtone de marketing afiliat. Prin această tranzacţie, Canopy devine prima agenţie Pay Per Click din România care integrează o companie similară.

Achiziţia, care va fi finalizată în ultimul trimestru al acestui an, implică preluarea brandului Edge şi integrarea portofoliului de clienţi al agenţiei de performance marketing lansate în 2016. Printre brandurile care vor intra în portofoliul Canopy se numără Provident, FruFru, Arsis şi Continental Hotels, care se vor alătura unor nume ca Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill şi Edenred, aflate deja în ecosistemul de clienţi Canopy.

”Prin creşterea investiţiilor în publicitatea PPC pe care le gestionăm pentru actualii clienţi, corelată cu integrarea noilor branduri, Canopy se impune ca lider de piaţă, cu un buget de advertising pe platformele Google şi Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an”, explică Cristian Ignat, fondatorul Canopy.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO