Business Hi-Tech

Tranzacţie pe piaţa locală de soluţii IT pentru saloane de înfrumuseţare: start-up-ul MERO a achiziţionat sistemul de gestiune Logbox

Tranzacţie pe piaţa locală de soluţii IT pentru...

Autor: Ioana Nita

15.04.2022, 13:00 173

Start-up-ul local MERO, care a dezvoltat o soluţie pentru programări online la saloane de înfrumuseţare, îşi extinde businessul prin achiziţia Logbox - sistem de gestiune pentru activitatea saloanelor de beauty folosit în prezent în peste 480 de locuri din România. Achiziţia şi integrarea Logbox sub brandul comun MERO îi va permite start-up-ului să îşi consolideze poziţia pe piaţa locală a soluţiilor IT de digitalizare a saloanelor de înfrumuseţare. În ultimele şase luni, prin intermediul platformei MERO s-au realizat peste un milion de programări ale clienţilor în saloane de înfrumuseţare. „Achiziţia Logbox, soluţie creată şi dezvoltată de o echipă cu o expertiză vastă, permite accesul la un ecosistem complet de soluţii acoperind integral nevoile pentru administrarea saloanelor şi creşterea afacerilor din domeniul beauty. Punem în continuare accent deosebit pe extindere pentru a oferi utilizatorilor acces la un număr mare de specialişti”, a declarat Adrian Trif, CEO & managing partner în cadrul MERO.

Lansat în urmă cu cinci ani, start-up-ul MERO (denumit anterior Nova Booker) are în prezent peste 1.000 de saloane înregistrate în marketplace şi peste 3.000 de specialişti din domenii precum hairstyling, frizerie şi barbering, micropigmentare, make-up, manichiură şi lash making.

Piaţa de hair & beauty & wellness din România cuprinde circa 100.000 de specialişti, şi este în continuă creştere. Digitalizarea a avut o contribuţie importantă în dezvoltarea industriei, facilitând accesul clienţilor la saloanele din proximitate şi susţinerea acestor afaceri.

„Industria de soluţii digitale dedicate domeniului beauty a ajuns la maturitate, permiţând colaborarea de succes între furnizori de soluţii în interesul clienţilor. Digitalizarea permite o evoluţie rapidă a saloanelor, iar clienţilor acces facil la o gamă vastă de furnizori de servicii de top. Ne bucură să vedem că liderul acestui segment face un pas cheie pentru piaţă, în vederea integrării şi dezvoltării ulterioare”, a declarat Vlad Dobre, fondator Logbox. Soluţia software dezvoltată de Logbox include funţionalităţi precum evidenţa programărilor, trimitere de SMS în mod automat către clienţi, programări online în timp real, istoric complet al clienţilor, gestiune automată de stocuri, conexiune cu casa de marcat, rapoarte detaliate, acces de pe orice dispozitiv şi gestiune automată a abonamentelor.

Achiziţia Logbox este un prim pas în strategia de dezvoltare a start-up-ului MERO care şi-a propus să devină un „Booking.com“ în ceea ce înseamnă programări online la saloanele de înfrumuseţare. În urma unei finanţări recente de 300.000 euro obţinută de la Founders Bridge, proiectul MERO a fost evaluat la 3 mil. euro. Compania are în plan să se extindă şi alte ţări din Europa şi este interesată să atragă o nouă rundă de finanţare pe parcursul acestui an, care să susţină dezvoltarea accelerată.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO