Business Hi-Tech
Tugrul Tekbulut, preşedintele grupului turc Logo: Vom ataca piaţa globală cu brandul Charisma de la Totalsoft
Tugrul Tekbulut, cofondator al grupului Logo: Vom putea vinde soluţiile Charisma ca pâinea caldă dacă reuşim să le transformăm în produse disponibile „la raft”
Principala ambiţie a turcilor este să transforme produsele Totalsoft în unele care să poate fi achiziţionate „de pe raft” şi vândute prin parteneri, la nivel global, pentru a genera venituri şi un profit mai mare pe trei segmente cheie: servicii financiare, retail şi medical.
Grupul Logo din Turcia, care în urmă cu un an a achiziţionat pentru 31 mil. euro Totalsoft, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de soft din România, are în plan să se extindă la nivel global folosind şi produse dezvoltate de firma românească pe trei segmente cheie, considerate a avea un potenţial „uriaş”, a declarat Tugrul Tekbulut, cofondator al Logo, care este în prezent preşedinte al boardului şi director de tehnologie al grupului, în cadrul unei întâlniri cu media.
„Planul nostru este ca în cinci ani de zile să avem o platformă comună tehnologică şi o serie de branduri sub care vom ataca piaţa, printre care se numără şi Charisma de la Totalsoft. Vrem să fim o companie competitivă la nivel global. Vom promova brandul Charisma la nivel global, este un activ foarte important pentru noi”, a spus Tekbulut.
-
Haosul din piaţa RCA ajunge la cote maxime. Asigurătorii RCA sunt puşi din nou în situaţia de a absorbi clienţii unui lider RCA prabuşit, iar îngheţarea tarifelor la nivelul din martie 2022 aduce o doză în plus de confuzie pentru că nimeni nu ştie cum se va aplica această hotărâre de Guvern
-
Cifra de afaceri a Automobile Dacia a crescut cu 20% în 2022, la aproape 27 miliarde de lei, dar a fost frânată de cererea pentru electrice şi războiul din Ucraina
-
Mutarea cumpărăturilor în online a închis două magazine de bricolaj ale Brico Dépôt din Timişoara şi Oradea
-
Urmează ZF eCommerce Summit, marţi 28 martie. Speakeri de top reprezentând eMAG, Visa, McKinsey, PayU, Sameday, DHL, Endava, TBI Bank şi Google discută despre tendinţele din industrie
-
România a exportat 12,6 mil. tone de cereale în 2022, nivel record, într-un an cu o producţie mai mică cu 50% decât în 2021, cu sute de mii de hectare afectate de secetă. Este cantitatea exportată exclusiv de origine românească? Este o parte din ea din Ucraina? Întrebări fără răspuns
-
#IntraprenoriiRoMâine. Monica Şchiopu, manager, MedLife Brăila şi Galaţi: Conectarea la piaţă te duce cu un pas înainte. Permanent avem 2-3 proiecte de dezvoltare
-
Gen Z. Viziuni diferite. Dacă sustenabilitatea e încă doar PR în business, Gen Z vrea acum de la angajatori zero plastic la birou, stimulente pentru utilizarea bicicletelor şi traininguri „pe bune“ despre impactul personal asupra mediului
-
Un salariu pe zi. Un specialist în schimbări climatice şi economie circulară câştigă între 1.400 şi 2.000 de euro net pe lună
-
Sorin Pâslaru, ZF: Când un CEO de companie de asigurări vede zilnic pe telefonul mobil vânzările de poliţe, rezervele, daunele notificate şi daunele plătite, ASF calculează abia după un an coeficienţii de solvabilitate şi lichiditate?
-
ZF 15 minute cu un antreprenor. Rucsandra Hurezeanu, fondatoare Ivatherm: Anul trecut, veniturile au fost cu 42% mai mari. Creşterea a venit de pe toate pieţele, dar am intrat şi în ţări noi
-
ZF Logistica Businessului. Mihai Popescu, Moon: Am făcut stocuri de staţii de încărcare maşini electrice pentru a nu întârzia livrările
-
Eurowind: Avem cinci ingineri aerospaţiali în România care se ocupă de pipeline-ul nostru global de eoliene. Inginerii de aici nu sunt în urma celor din Franţa sau Danemarca. Nu îi subestimaţi
-
Gorkem Tursucu, CEO al TotalSoft: Am depăşit 600 de angajaţi. Lista de poziţii vacante se menţine constantă, iar acum ne pregătim să atragem în echipă peste 50 de juniori. Producătorul de software TotalSoft a închis anul 2022 cu afaceri de peste 31 mil. euro, plus 26% comparativ cu anul precedent
-
Cursa electromobilităţii continuă. În timp ce Turcia întrece Polonia la maşini electrice autohtone, francezii se gândesc la taxiuri aeriene electrice