Business Hi-Tech

Tuomas Lampén, OnePlus Europe, producător chinez de smartphonuri: Anul trecut am avut o creştere de 150% a vânzărilor din România

Tuomas Lampén, head of strategy în cadrul OnePlus pentru Europa: Principalul nostru obiectiv pentru România este să ne poziţionăm ca o alegere de top în ceea ce priveşte smartphone-urile flagship pe piaţa de consum. În acelaşi timp, suntem încântaţi să putem oferi consumatorilor români o gamă mai largă de produse comparativ cu anii precedenţi şi să facem acest lucru pe mai multe segmente de preţ.

Tuomas Lampén, head of strategy în cadrul OnePlus pentru Europa: Principalul nostru obiectiv pentru România este să ne poziţionăm ca o alegere de top în ceea ce priveşte smartphone-urile flagship pe piaţa de consum. În acelaşi timp, suntem încântaţi să putem oferi consumatorilor români o gamă mai largă de produse comparativ cu anii precedenţi şi să facem acest lucru pe mai multe segmente de preţ.

Autor: Ioana Nita

29.04.2021, 00:06 335

Producătorul chinez de smartphone-uri susţine că a reuşit să se claseze pe locul patru anul trecut în România pe segmentul de telefoane premium - cu preţ de vânzare de peste 600 euro.

Compania chinezească OnePlus, specia­lizată în producţia de smartphone-uri, care în doar şapte ani de la înfiinţare a reuşit să facă brandul său cunoscut la nivel global concurând în special pe segmentul mid-range cu giganţii Apple, Samsung şi Huawei, a reuşit să îşi crească anul trecut vânzările din România cu 150% comparativ cu 2019, 2019 fiind de altfel şi primul an în care produsele sale au fost disponibile oficial pe piaţa locală. Totodată, pe segmentul de smartphone-uri premium - cu preţuri de peste 600 euro, OnePlus s-a clasat pe locul patru anul trecut în România, conform reprezentanţilor companiei în Europa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO