Business Hi-Tech

Tuomas Lampen, OnePlus Europe: Vedem oportunităţi de creştere pe piaţa din România fiindcă cererea pentru smartphone-uri la preţuri mai accesibile este tot mai mare

Tuomas Lampen, OnePlus Europe: Vedem oportunităţi de creştere pe piaţa din România fiindcă cererea pentru smartphone-uri la preţuri mai accesibile este tot mai mare

Tuomas Lampen, head of strategy în cadrul OnePlus pentru Europa: Intrăm în 2021 cu un portofoliu de produse divers şi aşteptăm feedbackul de la utilizatorii noştri.

Autor: Ioana Nita

04.01.2021, 17:45 111

„Piaţa românească de smartphone-uri a urmat tendinţe similare cu cele pe care le vedem în Europa de Vest, mai ales atunci când ne referim la canalele de vânzare, decalajul dintre retail şi operatori reducându-se tot mai mult.“

Compania chineză OnePlus, specializată în producţia de smartphone-uri, care în doar şapte ani de la înfiinţare a reuşit să facă brandul său cunoscut la nivel global concurând în special pe segmentul mid-range cu giganţii Apple, Samsung şi Huawei, are în plan să îşi crească poziţia şi pe piaţa locală în condiţiile în care cererea pentru telefoane inteligente performante la preţuri accesibile este tot mai mare. Produsele OnePlus sunt disponibile oficial în România din 2019.

„România este o piaţă cheie pentru noi şi face parte din ambiţia noastră de a ne dezvolta prezenţa în toată Europa pentru a satisface mai mulţi utilizatori, pe diferite segmente de preţ. Anul acesta, am identificat noi oportunităţi de creştere pe piaţă, determinate de cererea de smartphone-uri mai competitive şi de calitate la preţuri accesibile şi suntem încrezători că noile noastre lansări din seria Nord şi N vor atrage mulţi utilizatori din România, împreună cu seria emblematică premium“, a declarat pentru ZF Tuomas Lampen, head of strategy în cadrul OnePlus pentru Europa. El a adăugat că şi în România, la fel ca şi în regiune – Europa Centrală şi de Est – există un interes tot mai mare pentru brandul OnePlus.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO