Business Hi-Tech

TV, net şi B2B, noile motoare ale Cosmote şi Romtelecom

TV, net şi B2B, noile motoare ale Cosmote şi Romtelecom

Autor: Adrian Seceleanu

08.08.2013, 23:22 1675

Serviciile de televiziune, acces la internet şi pachetele de servicii pentru companii au fost în al doilea trimestru zonele de creştere pentru Cosmote şi Romtelecom, care au compensat astfel parţial scăderile înregistrate pe telefonia fixă şi impactul reducerii tarifelor de interconectare din telefonia mobilă, potrivit datelor grupului elen OTE, acţionarul majoritar.

Veniturile Romtelecom din servicii de voce au scăzut cu 17%, în timp ce încasările din TV au avansat cu 11%, doar cele din pachetele de internet au urcat cu 5%. Numărul de clienţi TV a crescut cu 7%, la aproape 1,3 milioane, în timp ce numărul de abonaţi la net a fost mai mare cu 5%, depăşind 1,2 milioane. Cosmote, pe de altă parte, a înregistrat o creştere de 28% a numărului de clienţi de date mobile şi un avans de 17% al bazei de clienţi business.

Împreună, Cosmote şi Romtelecom au avut în al doilea trimestru venituri de 260 milioane de euro, în scădere cu 4%, şi un profit operaţional (EBITDA) de 64 mil. euro, în scădere cu 7%.

Citiţi mai multe detalii pe www.zfcorporate.ro

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 09.08.2013

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO