Business Hi-Tech

Twitter a cumpărat o companie specializată în publicitatea pe smartphone-uri şi tablete

AFP/Mediafax Foto

AFP/Mediafax Foto

Autor: Ioana Nita

10.09.2013, 21:16 104

Twitter a plătit 350 milioane dolari pentru acţiunile MoPub, o companie care furnizează soluţii de livrare a reclamelor către dispozitivele mobile, aceasta fiind cea mai mare achiziţie făcută de reţeaua de socializare până în prezent, scrie Bloomberg.

„Aceasta este o investiţie în ecosistemul mobil care creşte extrem de rapid. Considerăm că publicitatea pe dispozitivele mobile este abia la început“, a declarat Kevin Weil, vicepreşedinte în cadrul Twitter.  Reţeaua de socializare vrea să investească în serviciul de publicitate pentru a-şi atinge ţinta de a realiza venituri de un miliard de dolari până în 2014.

Twitter se numără printre principalii candidaţi din Silicon Valley care urmează să se listeze la bursă, compania având deja discuţii cu instituţii financiare pentru oferta publică iniţială, potrivit unor surse apropiate situaţiei. MoPub este un start-up american care oferă companiilor servicii pentru a-şi plasa reclamele în aplicaţii pentru smartphone-uri care rulează cu Android sau pentru iphone-urile de la Apple.

MoPub, care în prezent are în total circa 100 de angajaţi, facilitează de asemenea legătura dintre companiile care vor ca reclamele lor să apară pe dispozitivele mobile şi publisheri.

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.09.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO