Business Hi-Tech

Twitter intră în domeniul e-commerce

07.07.2010, 23:03 25

Twitter, cel mai popular site de micro-blogging din lume, afăcut primul pas spre intrarea pe segmentul de e-commerce prinlansarea unui canal de promovare numite @earlybirds EclusiveOffers, prin care utilizatorii au acces la oferte pentruanumiteproduse şi evenimente ce vor apărea pe contul @earlybird de pepopularul site, relatează The New York Times. Ideea este inspiratădin cea a site-urilor de shopping precum Gilt, Groupod şi Woot,cumpărat recent de Amazon, cel mai mare retailer din lume.Tranzacţiile dintre utilizatori vor fi făcute în legătură cuproduse sau evenimente, precum concerte. Într-o postare pe Twitter,reprezentanţii companiei au sugerat că ar putea împărţi produselepe categorii în viitor. Retailerii vor determina preţul produselorşi stocul acestora şi vor fi cei care vor face tranzacţiile.Twitter va câştiga bani din comisioane, potrivit The New YorkTimes.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24