Business Hi-Tech

Un concurs Intel aduce în prim-plan două idei ale unor echipe de softişti români cu şanse să devină un business

Autor: Adrian Seceleanu

13.05.2015, 00:05 452
Două aplicaţii dezvoltate de tineri din România, care folosesc o cameră tridimensională realizată de compania americană Intel pentru pentru recunoaştere facială, urmărirea mâinii şi a degetului, recunoaştere verbală şi realitate augmentată, s-au numărat printre pro­iectele desemnate câştigătoare în cadrul unei competiţii globale organizate de cel mai mare producător de microprocesoare din lume şi s-ar putea transforma şi într-un business.
 
Una dintre aplicaţiile câştigătoare, Drill Sergeant Simulator, a fost dezvoltată de Silviu-Tudor Şerban şi Andrei Nistor şi este un joc  imersiv care le permite utilizatorilor să antreneze soldaţii pe care îi au în subordine prin intermediul gesturilor mâinii sau comenzilor vocale.
 
Cealaltă aplicaţie din România care a fost desemnată câştigătoare este MoodFlux, un program care le permite utilizatorilor să schimbe muzica dintr-o listă de melodii în funcţie de starea de spirit. Proiectul a fost dezvoltat de cinci tineri din Cluj, respectiv Claudiu Creţu (37 de ani), Călin Mihălceanu (27 ani), Alex Marinescu (25 ani), David Lapşanschi (23 ani) şi Miklós Albert (24 ani).
 
Video: Silviu Şerban prezintă Drill Sergeant Simulator
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO