Business Hi-Tech

Un site cât zece malluri

Un site cât zece malluri

Autor: Anca Barbulescu

03.03.2013, 15:11 5319

De aproape doi ani, eMag vinde pe internet nu doar electronice, electrocasnice şi IT, ci şi cărţi, jucării şi scutece, articole de bricolaj sau asigurări. Cum a ajuns cel mai mare magazin online autohton să devină un soi de Amazon de România?

Ideea lansării unei platforme deschise pentru alţi retaileri a venit cu mai bine de trei ani în urmă, povesteşte Radu Apostolescu, co-fondatorul, acţionarul şi directorul de dezvoltare eMAG, despre ceea ce astăzi este Marketplace. La sfârşitul lui 2009, magazinul online de electronice, electrocasnice şi IT era vizitat în fiecare lună de aproximativ 30% dintre românii cu acces la internet, în condiţiile în care acest gen de produse însemna doar 3% din valoarea totală a coşului lor anual de cumpărături. Şi deşi doar astfel de produse se găseau pe rafturile virtuale ale eMAG, "oamenii nu ne vedeau ca un retailer exclusiv de electroIT şi voiau să cumpere cât mai multe categorii de produse de la noi", spune Apostolescu.

Citiţi articolul integral în Business Magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO