Companie: Creatio
Fondatori: Katherine Kostereva (2013)
Sediu central: Londra, Marea Britanie
CEO: Katherine Kostereva
Domeniu: platformă no-code pentru automatizarea fluxurilor de lucru şi CRM
Total finanţări: 268 de milioane de dolari
Evaluare curentă: 1,2 miliarde de dolari după investiţia de 200 de milioane dolari din iunie 2024
Model de business: platformă no-code care le permite companiilor să automatizeze procesele de afaceri şi să gestioneze relaţiile cu clienţii fără a necesita cunoştinţe de programare
Cifre cheie: are 700 de parteneri în 100 de ţări; are prezenţă locală în 25 de ţări şi 7 birouri
Povestea Creatio pe larg
Start-up-ul Creatio a fost fondat de Katherine Kostereva în anul 2013, cu scopul de a oferi o platformă no-code pentru automatizarea proceselor de afaceri şi managementul relaţiilor cu clienţii, arată informaţiile publicate pe site-ul companiei.
În februarie 2021, compania a atras o investiţie de 68 de milioane de dolari, condusă de Volition Capital, cu participarea Horizon Capital, potrivit TechCrunch. Până la acel moment, Creatio s-a autofinanţat, spunea CEO-ul şi fondaroarea companiei, Katherine Kostereva într-un interviu pentru TechCrunch.
În 2024, Creatio a obţinut o investiţie suplimentară de 200 de milioane de dolari, condusă de Sapphire Ventures, cu participarea StepStone Group şi a investitorilor existenţi, Volition Capital şi Horizon Capital, evaluând compania la 1,2 miliarde de dolari şi obţinând astfel statutul de unicorn, mai scrie TechCrunch şi Forbes.
Aceste investiţii au fost utilizate pentru a accelera expansiunea globală a companiei şi pentru a stimula inovaţia în domeniul inteligenţei artificiale, al platformelor no-code şi al automatizării CRM, arată informaţiile de pe site-ul Creatio.
Creatio a ieşit lider în două rapoarte Gartner Magic Quadrant – pentru Sales Force Automation şi CRM Lead Management – şi are unul dintre cele mai ridicate scoruri de satisfacţie a clienţilor din industrie, arată sursa citată anterior. De asemenea, compania înregistrează 700 de parteneri în 100 de ţări, are prezenţă locală în 25 de ţări şi şapte birouri.