Tradeshift, un start-up cu sediul central în San Francisco care şi-a câştigat în acest an eticheta de unicorn după ce a fost evaluat la 1,1 mld. dolari pe fondul cererii puternice pentru soluţiile sale de digitalizare a lanţurilor de distribuţie, are în plan o expansiune masivă a centrului său de IT din România.
Compania, care a fost înfiinţată de trei antreprenori danezi, şi-a pus ca ţintă să ajungă la peste 400 de oameni în România în doi ani de zile.
„Avem o echipă de 145 de oameni aici, în România, este o echipă extraordinară, formată în cea mai mare parte din ingineri. Scopul nostru este să triplăm mărimea operaţiunilor desfăşurate de biroul din România în următorii doi ani, deci ne aşteptăm la o creştere uriaşă pe plan local. Chiar acum urmează să văd următorul sediu al operaţiunilor noastre de aici, pentru că spaţiul actual este deja plin“, a declarat, într-un interviu pentru ZF, Christian Lanng, fondator şi CEO al Tradeshift.
„Vom avea o prezenţă şi mai mare aici în Bucureşti, dar am putea adăuga un birou şi într-un alt oraş„, a adăugat el.
Lanng a fost prezent la Bucureşti pentru a participa la conferinţa How to Web, organizată Asociaţia patronală a Industriei de Software şi Servicii (ANIS). Compania nu are un centru de externalizare la Bucureşti, ci unul în care se dezvoltă produse pentru clienţii finali, a precizat Lanng.
„Cred că unul dintre motivele pentru care am reuşit să atragem o echipă atât de mare de oameni este că noi nu facem externalizare de procese aici, nu am mutat aici nişte sarcini pe care le vrem executate, ci dezvoltăm produse pentru clienţii finali, lucrăm la soluţii de machine learning, de inteligenţă artificială aici în România“.