Companie: Staffbase
Fondatori: Martin Böhringer, Frank Wolf, dr. Lutz Gerlach (2014)
Sediul central: Chemnitz, Germania
CEO: Martin Böhringer
Domeniu: platformă de comunicare internă a angajaţilor
Total finanţări: aproximativ 306 milioane de dolari
Evaluare curentă: circa 1,1 miliarde de dolari după finanţarea de 115 milioane de dolari din martie 2022
Model de business: SaaS enterprise – vânzare de licenţe pentru platforma de comunicare internă şi aplicaţie mobilă corporate, integrate cu ecosisteme Microsoft 365/intranet.
Cifre cheie: peste 2.000 companii în portofoliul de clienţi; peste 13 milioane de utilizatori (angajaţi ai Adidas, Audi, Ikea, Siemens, Vestas); 600 de angajaţi în 14 birouri la nivel global.
Povestea Staffbase pe larg
Staffbase a fost fondată în 2014 la Chemnitz, Germania, de Martin Böhringer, Frank Wolf şi Dr. Lutz Gerlach, pornind de la ideea de a crea o soluţie de comunicare internă pentru angajaţi non-digitali, se arată pe site-ul companiei.
Compania a atras a mai multe runde de finanţare însă nu toate au fost făcute publice.
În mai 2016, Staffbase a atras o finanţare de peste 2 milioane de dolari, scrie Crunchbase.
În iunie 2018, compania a mai ridicat o finanţare de 10 milioane de dolari de la e.ventures, alături de Kizoo, Capnamic şi Headline, potrivit portalului tracxn.com.
În iulie 2019, Staffbase a anunţat o nouă rundă de investiţii, în valoare de 23 de milioane de dolari, de la Insight Partners, e.ventures, Capnamic Ventures şi Kizoo, scrie Seedtable.
În martie 2021, Staffbase a ridicat o rundă de finanţare în valoare de 145 de miloane de dolari pentru extinderea rapidă globală, consolidarea echipei şi dezvoltarea tehnologiei platformei, potrivit Crunchbase şi TechCrunch.
Iar în martie 2022, compania a ridicat 115 milioane de dolari într-o rundă de finanţare serie E susţinută de General Atlantic şi Insight Partners, în urma căreia a fost evaluată la aproximativ 1,1 miliarde de dolari, obţinând statutul de unicorn, conform Sifted şi TechCrunch.