Business Hi-Tech

UPC, creştere de 5,8% la abonamente în T1 2017, peste media pieţei. "Ne vom continua investiţiile."

Robert Redeleanu, CEO al UPC România & UPC Ungaria: Compania a crescut peste „media pieţei“ şi îşi va continua investiţiile

Robert Redeleanu, CEO al UPC România & UPC Ungaria: Compania a crescut peste „media pieţei“ şi îşi va continua investiţiile

Autor: Adrian Seceleanu

09.05.2017, 00:07 846

Compania de cablu UPC, unul dintre cei mai mari operatori de comunicaţii de pe piaţa locală, a înregistrat în T1 2017 venituri de 178,4 mil. lei, în creştere cu 5,8% faţă de T1 2016, pe fondul creş­terii numărului de abonamente la servicii de tele­viziune, net şi TV cu 6,5%, până la aproape 2,3 milioane, conform datelor operatorului.

Evoluţia a fost generată de creşterea numărului de clienţi cu 4%, la 1,29 milioane, inclusiv pe fondul expansiunii reţelei digitale la alte 255.000 de case. Compania şi-a majorat numărul de clienţi pe toate segmentele principale de business, cele mai mari creşteri fiind înregistrate pe telefonie fixă (o creştere de 17,5%, până la 488.300 de contracte) şi internet (un plus de 8,7% sau 43.400 de contracte pe internet fix, până la 544.000 de abonamente). Compania a crescut peste „media pieţei“ şi îşi va continua investiţiile, a comentat rezultatele Robert Redeleanu, CEO al UPC România & UPC Ungaria. „În 2017 intenţionăm să păstrăm acelaşi nivel al investiţiilor, atât pentru lansarea de noi servicii digitale, precum şi pentru extinderea reţelei actuale.“

Telekom şi RCS&RDS, cei mai mari rivali ai UPC, aveau la finele anului trecut pentru serviciile fixe 4,8, respectiv 5 milioane de abonamente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO