Business Hi-Tech

UPC România a continuat creşterea în trim. 1: operatorul trece de 500.000 de clienţi pe net după un plus de 13%. Avans de 5% pe TV şi 33% pe telefonie fixă

UPC România a continuat creşterea în trim. 1:...

Autor: Adrian Seceleanu

10.05.2016, 06:27 639

Compania de cablu UPC România a continuat să înregistreze creşteri ale numărului de clienţi pe toate liniile de business în primul trimestru al acestui an, arată rezultatele financiare publicate de gigantul american Liberty Global, acţionarul majoritar.

Numărul de clienţi pe internet fix a crescut cu 56.600 sau 13% până la 500.600 de abonamente, în timp ce numărul de utilizatori de telefonie fixă a avansat faţă de anul precedent cu 102.300 sau 33% până la 415.600.

Numărul de clienţi pe cablu TV a crescut cu 35.900 sau 4% până la 888.900, iar cel de utilizatori de TV prin satelit (Focus Sat) cu 28.400 sau 9% până la 345.600. Per total numărul de clienţi pe TV a avansat cu 5% sau 64.300 de clienţi la 1.234.500 de abonamente.

Numărul total de abonamente a crescut cu 12% sau 223.200 la 2,150 milioane iar cel de clienţi cu 6% sau 67.300 la 1,245 milioane.

Numărul de gospodării din România acoperit de reţeaua UPC a crescut 231.500 la 2,684 milioane, în timp ce numărul de gospodării acoperit de reţeaua digitală a companiei de cablu a crescut cu 12% sau 282.400 până la 2,622 milioane.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO