UPC România, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV şi al treilea jucător de pe piaţa de internet fix, îşi propune să păstreze ritmul de extindere a reţelei fixe la câte 250.000-300.000 de gospodării pe an, ca parte a strategiei grupului american Liberty Global de expansiune la nivelul Europei Centrale şi de Est.
„Există o oarecare dificultate de a menţine acest ritm, dar din punctul de vedere al resurselor putem păstra ritmul de a creşte numărul de gospodării acoperite într-un ritm de 250.000-300.000 pe an. Ţintim în continuare să ajungem la o reţea fixă care să acopere o jumătate dintre gospodăriile din România“, a declarat Robert Redeleanu, CEO al UPC România şi Ungaria. În prezent UPC acoperă circa 30% dintre cele 7,4 milioane de case din România, 800.000 de gospodării fiind acoperite începând cu anul 2013.
„Ambiţia noastră este să ajungem în toată regiunea la o rată minimă de acoperire a gospodăriilor de 40%. Strategia pentru regiune este foarte clară, de extindere. Că vom ajunge la o rată de acoperire a gospodăriilor de 50% sau 60% în următorii 3-5 ani este greu de spus“, a spus Severina Pascu, CEO al operaţiunilor UPC din Europa Centrală şi de Est.