Business Hi-Tech

UPC România revine după cinci ani şi jumătate peste pragul de 900.000 de clienţi pe cablu TV. Creştere susţinută pe net fix în trim. 3: +11%

UPC România revine după cinci ani şi jumătate peste...

Autor: Adrian Seceleanu

04.11.2016, 06:16 721

UPC, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a încheiat al treilea trimestru cu un portofoliu de 901.700 de clienţi pentru principala sa linie de business - cablul TV, după ce compania a înregistrat o creştre de 4% a numărului de contracte în raport cu aceeaşi perioadă a anului anterior, arată rapoartele financiare pentru perioada iulie – septembrie 2016 publicate de gigantul american Liberty Global, proprietarul operatorului. Compania revine astfel peste pragul de 900.000 de clienţi pe cablu, pe care operatorul l-a atins ultima oară la finele lunii martie 2011.

Pe segmentul de televiziune prin satelit compania a înregistrat o creştere de 7% până la 349.500 de clienţi, numărul total de utilizatori ai serviciilor TV furnizate de UPC ajungând astfel la 1,251 milioane, o creştere de 5% faţă de anul anterior.
Compania a continuat să înregistreze şi pe segmentul cheie al serviciilor de internet fix o creştere susţinută în trim. 3: plus 11% sau 53.900 de contracte până la 524.900 de abonamente.
Pe telefonie fixă compania a continuat să înregistreze rate de creştere neverosimile pentru o piaţă în declin: plus 21% (79.100 de contracte) până la 449.700 de abonamente.
Numărul total de clienţi a crescut cu 4% (52.600) la 1,259 milioane iar numărul total de abonamente (revenue generating units – RGU) cu 9% (187.000) la 2,225 milioane.
La finele celui de-al treilea trimestru reţeaua digitală a UPC acoperea 2,752 milioane de gospodării – o creştere de 10% (261.000 de gospodării) faţă de anul precedent.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO