• Leu / EUR4.9675
  • Leu / GBP5.7134
  • Leu / USD4.6709
Business Hi-Tech

Urmează conferinţa ZF eCommerce, marţi, 28 martie: Call center vs. chatbot: ce funcţionează în România în relaţiile cu clienţii?

Alexandru Niculescu, (stânga) VP operations eMAG, Aneta Cotoi, head of customer care Sezamo România, şi Bogdan Tătar, group head of business platforms discipline Endava, se numără printre speakerii care vor dezbate acest subiect în cadrul unui panel dedicat.

Alexandru Niculescu, (stânga) VP operations eMAG, Aneta Cotoi, head of customer care Sezamo România, şi Bogdan Tătar, group head of business platforms discipline Endava, se numără printre speakerii care vor dezbate acest subiect în cadrul unui panel dedicat.

Autor: Ioana Nita

22.03.2023, 00:06 176

Call center sau chatbot? Care sunt cele mai potrivite canale pentru relaţiile cu clienţii magazinelor online? Ce sisteme de IT sunt esenţiale pentru a le răspunde rapid clienţilor? Acestea sunt câteva dintre între­bările la care vor răspunde speakerii din cadrul conferinţei ZF eCommerce 2023, ce va avea loc marţi, 28 martie.

În cadrul unui panel dedicat, Alexandru Niculescu, VP operations eMAG, Aneta Cotoi, head of customer care Sezamo România, şi Bogdan Tătar, group head of business platforms discipline Endava, vor vorbi despre mixul potrivit de canale pentru interacţiunea cu clienţii şi soluţiile IT necesare, tendinţele din domeniu legate de automatizare şi robotizare, dar şi de importanţa păstrării factorului uman în relaţia cu utilizatorii maga­zinelor online, în condiţiile în care nu toate solictările clien­ţilor pot fi rezolvate de roboţi, şi nu toţi clienţii sunt fami­liarizaţi cu aplicaţiile de mesagerie.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.9675
Diferență: -0,0644
Ieri: 4.9707
Azi: 4.6709
Diferență: 0,1522
Ieri: 4.6638
Azi: 5.7134
Diferență: -0,3401
Ieri: 5.7329
Azi: 5.1538
Diferență: -0,0543
Ieri: 5.1566