Business Hi-Tech

Urmează luni, 4 noiembrie: ediţia cu numărul 14 a ZF Digital Summit. Subiectul ediţiei, dezbătut cu liderii industriei locale de tehnologie şi comunicaţii: Cum trece industria IT&C din România prin „furtuna” AI?

Urmează luni, 4 noiembrie: ediţia cu numărul 14 a ZF...
03.11.2024, 19:40 303

Ediţia cu numărul 14 a ZF Digital Summit, evenimentul anual dedicat ZF industriei IT&C, care va avea loc luni 4 noiembrie, în Bucureşti, pune în prim plan impactul turbulenţelor create de inteligenţa artificială pe o piaţă şi aşa marcată de o reducere a proiectelor de outsourcing şi de o temperare a cheltuielilor pe proiecte de digitalizare.

Ce şi cât livrează în prezent AI-ul şi care tip de AI, şi cu ce costuri - sunt câteva dintre întrebările pentru care vom căuta un răspuns în cadrul evenimentului.

Într-o mare de promisiuni ale acestei tehnologii – cât sunt halucinaţii şi cât soluţii reale, verificabile, cu rezultate valide? Până unde se poate merge cu utilizarea acestor tehnologii?

Discuţiile despre AI vin după ani de creştere neîntreruptă a industriei de IT şi după accelerarea puternică din pandemie, într-un moment în care multe companii se confruntă cu scăderi ale business-ului astfel că multe companii au început să reducă numărul de oameni şi să îngheţe recrutarea de juniori. ZF Digital Summit 2024 îşi propune să examineze amploarea fenomenului şi să identifice care ar putea fi tendinţele pentru anul 2025, inclusiv în contextul unei eventuale schimbări a cadrului fiscal.
Industria de comunicaţii, care se află în mod tradiţional în centrul atenţiei la ZF Digital, îşi păstrează rolul central şi în ediţia din acest an. Două dintre temele cheie – dinamica reglementărilor şi a consolidării din industrie şi în ce măsură pivotarea spre proiectele de integrare IT&C poate compensa scăderile din alte segmente.

O altă temă importantă este reprezentată de implicarea României în proiectul european de dezvoltare de semiconductori - o şansă atât pentru companii locale cât şi pentru universităţi de a atrage fonduri şi de a se implica într-o industrie cu o importanţă strategică.
 

Pentru a participa la eveniment, înscrieri aici.


ZF Digital '24 - Cum trece industria IT&C din România prin „furtuna” AI? Ediţia numărul 14
-luni, 4 noiembrie
PROGRAM


08:30 – 09:00 Înregistrarea participanţilor & Welcome coffee

09:00 – 09:05 Opening speech Cristian Hostiuc, Director Editorial, Ziarul Financiar

09:05 – 09:30 One to one: Pavel Popescu, vicepreşedinte, ANCOM

09:30 – 09:50 One te one: Alexandru Ilie, IT Director, Orange Romania

09:50 – 10:10 One to one: Dinu Dragomir, Director Strategic Customers and Public Sector, Vodafone

10:10 – 10:30 One to one: Daniel Tudose, Country Manager, Ericsson România & Key Account Manager pentru Ericsson România şi Moldova

10:30 – 10:50 One te one: Ionel Crăciun, Business Development Manager CEE, Vantage Towers

10:50 – 11:30 Panel. Antreprenori locali vs “furtuna AI”
• Mihai Filip, CEO, OVES Enterprise
• Andrei Dănilă, CEO, Code932
• Eugen Schwab Chesaru, vicepreşedinte CEE, Pierre Audoin Consultants

11:30 – 11:50 One to one: Mai e nevoie de învăţământ dual în era AI şi a chipurilor?
• Florin Drăgan, rector, Universitatea Politehnica Timişoara

11:50 – 12:45 Panel. Ce planuri au giganţii din IT pentru România?
• Kostas Fiakas, Group Chief Strategy Officer, INFORM; membră, AUSTRACARD Holdings (Intervenţie ZOOM)
• Cătălin Pătraşcu, Head of Cybersecurity Consultancy, NTT DATA Romania
• Adrian Georgescu, Enterprise Commercial and Public Sector Lead, Microsoft România
• Raluca Dolan, HR Director, Cognizant
• Francesco Giovane, Country Manager, Endava România

12:45 – 13:00 In Focus: AI hot topics din perspectiva legala
• Lucian Bondoc, Managing Partner, Bondoc & Asociaţii
• Monica Iancu, Partner, Bondoc & Asociaţii

13:00 – 13:45 Lunch & Networking

13:45 – 14:15 Cybersecurity în era AI
• Andrei Ioniţă, Regional Director of Government Affairs and Strategic Accounts, Bitdefender
• Bogdan Botezatu, director de cercetare în ameninţări informatice, Bitdefender

14:15 – 14:35 In focus: Alexandru Mihalache, Head of Product Go To Market, Romania, Croatia, Slovenia and Bulgaria, VISA

14:35 – 15:15 Panel 2. eCommerce în era AI
• Tudor Manea, CEO, eMag
• Mugur Podaru, Director, Direcţia Operaţiuni la Distanţă, CEC Bank
• Arthur Radulescu, Founder & CEO MerchantPro
• Octavian Dumitrescu, Co-Founder & CEO, Dyver

15:15 – 15:35 Ce impact are AI pe piaţa de advertising?
• Cosmin Oţel, Head of Digital, Initiative Media
• Steffen Heringhaus, Founder & CEO, five elements digital

15:35 – 15:55 One to one: Silviu Stoica, Partner, PNSA

15:55 – 16:15 One to one: Cosmina Maria Simion, Managing Partner, WH Simion & Partners

16:15 – 16:45 Ştii că AI-ul pontează deja la tine în firmă?  Ghid de implementare AI în business şi prompting
• Robert Pufan, Senior Partner Solution Architect, Microsoft Europa Centrală