Ediţia cu numărul 14 a ZF Digital Summit, evenimentul anual dedicat ZF industriei IT&C, care va avea loc luni 4 noiembrie, în Bucureşti, pune în prim plan impactul turbulenţelor create de inteligenţa artificială pe o piaţă şi aşa marcată de o reducere a proiectelor de outsourcing şi de o temperare a cheltuielilor pe proiecte de digitalizare.
Ce şi cât livrează în prezent AI-ul şi care tip de AI, şi cu ce costuri - sunt câteva dintre întrebările pentru care vom căuta un răspuns în cadrul evenimentului.
Într-o mare de promisiuni ale acestei tehnologii – cât sunt halucinaţii şi cât soluţii reale, verificabile, cu rezultate valide? Până unde se poate merge cu utilizarea acestor tehnologii?
Discuţiile despre AI vin după ani de creştere neîntreruptă a industriei de IT şi după accelerarea puternică din pandemie, într-un moment în care multe companii se confruntă cu scăderi ale business-ului astfel că multe companii au început să reducă numărul de oameni şi să îngheţe recrutarea de juniori. ZF Digital Summit 2024 îşi propune să examineze amploarea fenomenului şi să identifice care ar putea fi tendinţele pentru anul 2025, inclusiv în contextul unei eventuale schimbări a cadrului fiscal.
Industria de comunicaţii, care se află în mod tradiţional în centrul atenţiei la ZF Digital, îşi păstrează rolul central şi în ediţia din acest an. Două dintre temele cheie – dinamica reglementărilor şi a consolidării din industrie şi în ce măsură pivotarea spre proiectele de integrare IT&C poate compensa scăderile din alte segmente.
O altă temă importantă este reprezentată de implicarea României în proiectul european de dezvoltare de semiconductori - o şansă atât pentru companii locale cât şi pentru universităţi de a atrage fonduri şi de a se implica într-o industrie cu o importanţă strategică.
Pentru a participa la eveniment, înscrieri aici.
ZF Digital '24 - Cum trece industria IT&C din România prin „furtuna” AI? Ediţia numărul 14
-luni, 4 noiembrie
PROGRAM
08:30 – 09:00 Înregistrarea participanţilor & Welcome coffee
09:00 – 09:05 Opening speech Cristian Hostiuc, Director Editorial, Ziarul Financiar
09:05 – 09:30 One to one: Pavel Popescu, vicepreşedinte, ANCOM
09:30 – 09:50 One te one: Alexandru Ilie, IT Director, Orange Romania
09:50 – 10:10 One to one: Dinu Dragomir, Director Strategic Customers and Public Sector, Vodafone
10:10 – 10:30 One to one: Daniel Tudose, Country Manager, Ericsson România & Key Account Manager pentru Ericsson România şi Moldova
10:30 – 10:50 One te one: Ionel Crăciun, Business Development Manager CEE, Vantage Towers
10:50 – 11:30 Panel. Antreprenori locali vs “furtuna AI”
• Mihai Filip, CEO, OVES Enterprise
• Andrei Dănilă, CEO, Code932
• Eugen Schwab Chesaru, vicepreşedinte CEE, Pierre Audoin Consultants
11:30 – 11:50 One to one: Mai e nevoie de învăţământ dual în era AI şi a chipurilor?
• Florin Drăgan, rector, Universitatea Politehnica Timişoara
11:50 – 12:45 Panel. Ce planuri au giganţii din IT pentru România?
• Kostas Fiakas, Group Chief Strategy Officer, INFORM; membră, AUSTRACARD Holdings (Intervenţie ZOOM)
• Cătălin Pătraşcu, Head of Cybersecurity Consultancy, NTT DATA Romania
• Adrian Georgescu, Enterprise Commercial and Public Sector Lead, Microsoft România
• Raluca Dolan, HR Director, Cognizant
• Francesco Giovane, Country Manager, Endava România
12:45 – 13:00 In Focus: AI hot topics din perspectiva legala
• Lucian Bondoc, Managing Partner, Bondoc & Asociaţii
• Monica Iancu, Partner, Bondoc & Asociaţii
13:00 – 13:45 Lunch & Networking
13:45 – 14:15 Cybersecurity în era AI
• Andrei Ioniţă, Regional Director of Government Affairs and Strategic Accounts, Bitdefender
• Bogdan Botezatu, director de cercetare în ameninţări informatice, Bitdefender
14:15 – 14:35 In focus: Alexandru Mihalache, Head of Product Go To Market, Romania, Croatia, Slovenia and Bulgaria, VISA
14:35 – 15:15 Panel 2. eCommerce în era AI
• Tudor Manea, CEO, eMag
• Mugur Podaru, Director, Direcţia Operaţiuni la Distanţă, CEC Bank
• Arthur Radulescu, Founder & CEO MerchantPro
• Octavian Dumitrescu, Co-Founder & CEO, Dyver
15:15 – 15:35 Ce impact are AI pe piaţa de advertising?
• Cosmin Oţel, Head of Digital, Initiative Media
• Steffen Heringhaus, Founder & CEO, five elements digital
15:35 – 15:55 One to one: Silviu Stoica, Partner, PNSA
15:55 – 16:15 One to one: Cosmina Maria Simion, Managing Partner, WH Simion & Partners
16:15 – 16:45 Ştii că AI-ul pontează deja la tine în firmă? Ghid de implementare AI în business şi prompting
• Robert Pufan, Senior Partner Solution Architect, Microsoft Europa Centrală