Business Hi-Tech

Utilizatorii de smartphone-uri din Râmnicu Vâlcea pot folosi aplicaţia 24pay pentru plata biletelor pentru transportul în comun

Utilizatorii de smartphone-uri din Râmnicu Vâlcea pot...

Autor: Ioana Nita

24.09.2018, 00:00 406
Aplicaţia mobilă 24pay, care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să achite biletele de călătorie pentru transportul în comun direct de pe telefon cu cardul bancar, este disponibilă începând de vineri, 21 septembrie 2018, şi în oraşul Râmnicu Vâlcea, în urma parteneriatului încheiat între societatea ETA SA şi compania PTP Online, dezvoltatorul aplicaţiei. Râmnicu Vâlcea este al cincilea oraş din ţară în care aplicaţia 24pay este disponibilă pentru plata transportului în comun, celelalte patru oraşe fiind Arad, Timişoara, Braşov şi Iaşi. De la lansarea din martie 2018, şi până în prezent, aplicaţia 24pay a ajuns la peste 30.000 de utilizatori şi 60.000 de tranzacţii. Aplicaţia 24pay poate fi descărcată gratuit din Google Play sau App Store, iar pentru utilizarea acesteia este necesară adăugare iniţială a unui card bancar Visa/Mastercard, plăţile pentru achiziţia biletului fiind derulate prin soluţia de plată cu card oferită de Banca Transilvania. Titlurile de călătorie pot fi achiziţionate prin accesarea secţiunii „Transport Public“ din aplicaţia 24pay şi scanarea codului QR afişat în staţii şi mijloacele de transport în comun.

Dacă telefonul este echipat cu tehnologia NFC, acesta se va apropia de eticheta cu simbolul NFC. După scanare, utilizatorul va selecta titlul de călătorie dorit. După confirmarea tranzacţiei, titlul de călătorie achiziţionat va fi disponibil în secţiunea Bilete pentru control.

Totodată, prin intermediul aplicaţiei 24pay, persoanele depistate fără titlu de călătorie valabil vor putea achita cuantumul suprataxei de călătorie, în valoare de 55 RON (TVA inclus). 

Prin implementarea soluţiei 24pay, societăţiile de transport în comun le oferă călătorilor variante alternative de plată, în afara programului de lucru şi ariei de acoperire a chioşcurilor de bilete, diminuarea costurilor şi a riscurilor de gestionare a numerarului, feedback din partea călătorilor prin intermediul secţiunii de sugestii şi reclamaţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO