Business Hi-Tech

Vânzări de peste 320.000 euro pe plan local pentru retailerul online ceh Bonami de Black Friday

Vânzări de peste 320.000 euro pe plan local pentru...

Autor: Ioana Nita

06.12.2019, 01:09 129

Bonami, retailerul online de origine cehă, specializat în comercializarea de produse de mobilier şi decoraţiuni interioare, a vândut 12.000 de produse în valoare de peste 320.000 euro pe plan local în cele două weekend-uri din noiembrie în care a derulat anul acesta campania de Black Friday. Valoarea vânzărilor a fost cu 40% mai mare decât cea înregistrată în campania de reduceri Black Friday de anul trecut.

Cele mai vândute produse pe Bonami.ro anul acesta de Black Friday au fost covoarele, piesele mici de mobilier şi accesoriile pentru bucătărie. Cea mai mare comandă efectuată în România pe durata celor două weekenduri promoţionale a avut o valoare de 12.000 lei  şi a constat în 3 piese de mobilier.

Retailerul online home&deco a înregistrat rezultate similare de Black Friday 2019 şi pe celelalte pieţe pe care activează - Cehia, Slovacia, Polonia şi Ungaria, valoarea totală a vânzărilor situându-se la peste 2 milioane de euro. În total, pe toate cele cinci pieţe în care este prezent, Bonami a vândut 80.000 de produse în ediţia de anul acesta a evenimentului de shopping Black Friday.

Majoritatea comenzilor au fost efectuate de pe telefonul mobil, 10% dintre ele prin aplicaţia mobilă Bonami. Traficul pe website a crescut cu 60% faţă de o zi obişnuită, iar cele mai multe comenzi au fost plasate în cele două zile de duminică.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO