Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă de pe piaţa locală, a înregistrat vânzări de 26,2 milioane de lei, fără TVA, plus 50% faţă de anul trecut, în cadrul ediţiei de anul acesta a campaniei de reduceri Black Friday. Campania s-a desfăşurat din seara zilei de 16 noiembrie şi până la finalul zilei de 17 noiembrie.
„Shopping pe mobil şi produse de lux la cele mai bune preţuri din an au fost opţiunile clienţilor Fashion Days de Black Friday, când am depăşit toate recordurile stabilite anterior. Traficul pe mobil a fost cel mai mare de până acum, numărul de comenzi plasate s-a situat, de asemenea, la cel mai înalt nivel, iar bugetul clienţilor pentru obiecte vestimentare şi încălţăminte a fost peste aşteptări, semn că românii s-au răsfăţat în această campanie, special gândită pentru a le oferi acces la produsele dorite în cel mai natural mod pentru ei şi la cele mai bune preţuri din an“, a declarat Robert Berza, director general al Fashion Days.