Business Hi-Tech

Vânzări sub aşteptările retailerului Flanco în weekendul de Black Friday

Vânzări sub aşteptările retailerului Flanco în...

Autor: Andrei Mazurchievici

23.11.2015, 16:23 1496

Retailerul electro-IT Flanco a înregistrat venituri de 116 milioane de lei (26,1 milioane de euro) în weekendul 20-22 noiembrie, în care a organizat promoţiile de Black Friday, cu 14 milioane de lei (3,15 milioane de euro) mai puţin decât estimările iniţiale, a anunţat, luni, compania.

Comparativ cu ediţia precedentă, vânzările au fost mai mari cu 18%.

În acest weekend, Flanco a vândut aproximativ 230.000 de unităţi, iar numărul vizitatorilor a depăşit trei milioane în cele 95 de magazine şi pe site-ul companiei.

Cumpărăturile online au reprezentat aproximativ 20% din total. De asemenea, opţiunea de vânzări în 15 rate fără dobândă a contribuit cu o pondere de aproximativ 20% la vânzarile din weekendul de Black Friday.

În topul preferinţelor clienţilor s-au aflat televizoarele, cea mai mare diagonală vândută fiind cea de 75 inci, dar şi telefoanele, maşinile de spălat, produsele foto şi de gaming.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO