Business Hi-Tech

Vânzările Answear au crescut cu 130% în primele 9 luni

Vânzările Answear au crescut cu 130% în primele 9 luni

Autor: Ioana Nita

01.11.2017, 00:00 281
Compania poloneză Answear, specializată în comercializarea de articole de modă online, a înregistrat în primele 9 luni ale acestui an vânzări mai mari cu 130% faţă de aceeaşi perioadă din 2016, în condiţiile în care comerţul cu haine şi accesorii este unul dintre segmentele cu cele mai mari creşteri în mediul online. ”Putem spune că anul acesta segmentul de fashion online a fost vedeta <<eCommerce-ului>> local. Cu o piaţă mai educată şi o diversificare puternică a produselor, site-urile de modă au devenit un canal de shopping de încredere pentru români. Până acum, 2017 a fost cel mai bun an pentru noi, Answear.ro înregistrând cu 130% mai multe comenzi faţă de aceeşi perioadă din 2016”, a declarat Raluca Radu, country manager al retailerului online Answear în România. Cele mai multe comenzi plasate pe answear.ro provin din Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi şi Constanţa, acesta din urmă fiind de altfel şi oraşul în care valoarea medie a coşului de cumpărături este cea mai mare – 370 de lei. Cel mai scump produs achiziţionat în 2017 de pe Answear.ro este un palton din colecţia de toamna a brandului de top Trussardi, în valoare de 5.499 lei, cumpărătorul fiind din Bucureşti. Answear.ro este site-ul de fashion online din grupul polonez cu acelaşi nume, lansat în România la final de 2015. Grupul mai este prezent în pieţe precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24