Business Hi-Tech

Vânzările de produse electro-IT au crescut afacerile DPAP cu 30% în T1 iar ţinta pentru tot anul 2017 este de 7 milioane de euro

Dan Popa, director general în cadrul DPAP.

Dan Popa, director general în cadrul DPAP.

Autor: Ioana Nita

25.05.2017, 00:06 323
În medie, valoarea unei comenzi se situează la 575 lei, cele mai vândute produse făcând parte din categoria produselor din hârtie.
Compania locală DPAP (Department of Procurement and Acquisition Platform), specializată în comercializarea de produse consumabile pentru firme, a înregistrat în primele trei luni ale anului venituri cu 30% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016, ţinta de afaceri a companiei pentru 2017 fiind de 7 milioane de euro. Anul trecut, compania, care furnizează produse de birotică şi papetărie, produse de IT&C şi consumabile, rechizite şcolare, produse administrative şi de protocol, mobilier, precum şi produse HoReCa, a avut o cifră de afaceri netă de 5 milioane de euro. „Creşterea de 30% s-a bazat pe adăugarea de noi categorii de produse, extrem de interesante şi importante pentru clienţii pe care DPAP îi are în vedere. Astfel, mă refer aici la laptopuri, telefoane mobile, pc-uri, reţelistică, produse promoţionale şi acestea sunt doar câteva”, a declarat Dan Popa, director general în cadrul DPAP. Compania, înfiinţată în urmă cu 19 ani, se adresează în principal IMM-urilor, portofoliul DPAP numărând în prezent aproape 40.000 de clienţi, dintre care circa 4.500 sunt activi lunar. „De la începutul acestui an am adăugat în portofoliu încă 863 de clienţi noi. Dintre clienţii DPAP, amintesc: Sanador, Yves Rocher România, Wipro şi UiPath”, a punctat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO