Business Hi-Tech
Vânzările de produse electro-IT au crescut afacerile DPAP cu 30% în T1 iar ţinta pentru tot anul 2017 este de 7 milioane de euro
Dan Popa, director general în cadrul DPAP.
În medie, valoarea unei comenzi se situează la 575 lei, cele mai vândute produse făcând parte din categoria produselor din hârtie.
Compania locală DPAP (Department of Procurement and Acquisition Platform), specializată în comercializarea de produse consumabile pentru firme, a înregistrat în primele trei luni ale anului venituri cu 30% mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016, ţinta de afaceri a companiei pentru 2017 fiind de 7 milioane de euro. Anul trecut, compania, care furnizează produse de birotică şi papetărie, produse de IT&C şi consumabile, rechizite şcolare, produse administrative şi de protocol, mobilier, precum şi produse HoReCa, a avut o cifră de afaceri netă de 5 milioane de euro.
„Creşterea de 30% s-a bazat pe adăugarea de noi categorii de produse, extrem de interesante şi importante pentru clienţii pe care DPAP îi are în vedere. Astfel, mă refer aici la laptopuri, telefoane mobile, pc-uri, reţelistică, produse promoţionale şi acestea sunt doar câteva”, a declarat Dan Popa, director general în cadrul DPAP. Compania, înfiinţată în urmă cu 19 ani, se adresează în principal IMM-urilor, portofoliul DPAP numărând în prezent aproape 40.000 de clienţi, dintre care circa 4.500 sunt activi lunar.
„De la începutul acestui an am adăugat în portofoliu încă 863 de clienţi noi. Dintre clienţii DPAP, amintesc: Sanador, Yves Rocher România, Wipro şi UiPath”, a punctat el.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
ZF/PwC La cafea cu Mihai Bordeanu, Dacia: Cariera mea este un paradox, dar în primul rând am avut multă şansă. Acum sunt copilul şi beneficiarul planului de reorganizare al grupului Renault
-
Dezastru: în ultimii cinci am dat 30 mld. lei pe 180 de kilometri de autostradă, în timp ce în cei cinci ani anteriori am făcut tot 180 de kilometri, dar cu 12 mld. lei
-
Bursă. Mai vinde statul din Hidroelectrica? Karoly Borbely, CEO al Hidroelectrica: Ar fi un pas firesc pentru bursă
-
Familia austriacă Julius Meinl intră pe piaţa hotelieră românească prin achiziţia hotelului Ambasador din Bucureşti
-
Octavian Radu a ieşit din Vinexpert, cedând afacerea de distribuţie de vinuri proprietarului Crush Distribution din Cluj
-
Conferinţa ZF Logistică, transporturi & automotive 2024. Avem nevoie de Schengen pentru a accelera creşterea economică. Din 2012 România a pierdut aproape 20 mld. euro din cauza menţinerii în afara spaţiului
-
ZF Investiţi în România! Programul Tranziţie Justă pentru IMM-uri: proiectele depuse până la începutul lunii aprilie acopereau 85% din buget în Dolj, 75% în Prahova, 36% în Galaţi, 35% în Mureş, 25% în Hunedoara şi 19% în Valea Jiului
-
Deficitul agroalimentar a crescut de trei ori în ultimul deceniu şi a ajuns la 6,3 miliarde de euro în 2023. ZF a analizat importurile şi exporturile în 15 categorii de produse agroalimentare, iar primele trei sectoare ca nivel al deficitului sunt carnea, fructele şi categoria de lactate, ouă şi miere
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Răzvan Paşol, CEO al Patria AM: În lipsa unor ştiri negative, avem estimări bune pentru piaţa de capital anul acesta. Scăderea inflaţiei şi a dobânzilor va urma însă o tendinţă mai puţin liniştită
-
Afaceri de la Zero. Ruxandra Mercea, Florina Popîrţac şi Raluca Manole, trei antreprenoare din Cluj-Napoca, au dezvoltat Spark Generation, o platformă de educaţie online care a strâns 9.000 de elevi din 25 de ţări
-
ZF Agropower. George Bădescu, director executiv, AMRCR: Există premise şi tendinţe de creştere a producţiei interne de alimente. Stabilirea unor priorităţi de producţie într-un mediu foarte concurenţial ar ajuta sectorul
-
ZF/Libra Internet Bank Profesii liberale. Farmacia are nevoie de vizibilitate pentru a creşte. Dumitru Lupuleasa, preşedintele Colegiului Farmaciştilor din România: Dacă ai un vad bun, lângă cabinete medicale, lângă o piaţă, farmacia va funcţiona
-
Schimbări în piaţa fast-food: Ce se întâmplă cu restaurantele KFC, Pizza Hut şi Taco Bell din România
-
Prognozele actualizate pentru economia României în 2024: Instituţiile internaţionale văd creşteri mai mari de 3%, analiştii locali sunt mai pesimişti
-
ANALIZĂ ZF. Rezidenţialul a scăzut cu 41% în primele două luni. „Sunt mai multe cauze: blocajul autorizaţiilor, prudenţa dezvoltatorilor, costurile ridicate, finanţarea, creşterea TVA“