Business Hi-Tech

Vânzările din platforma marketplace a eMAG au crescut de Black Friday cu 80%, la 36 mil. lei

Vânzările din platforma marketplace a eMAG au crescut...

Autor: Adrian Seceleanu

23.11.2016, 00:00 401
Companiile care vând produse prin intermediul platformei marketplace deţinute de eMAG, cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, au înregistrat în cadrul evenimentului de shopping Black Friday, care a avut loc în data de 18 noiembrie, vânzări de mai mari cu 80% faţă de anul anterior. “Faţă de anul 2015, avem o creştere de 80% în platforma marketplace până la 36 de milioane de lei şi de 50% pentru valoarea totală, până la 301 milioane lei”, au precizat pentru ZF reprezentanţii eMAG. “Black Friday a adus rezultate cu mult peste aşteptări pentru sellerii din marketplace care s-au pregătit din timp cu stocuri. Au mers foarte bine produsele pentru casă, electrocasnicele, componentele auto, dar şi electronicele tradiţionale de Black Friday, cum sunt televizoarele şi telefoanele. Avem foarte mulţi parteneri care au început să vândă şi online anul acesta prin platformă marketplace şi mulţi care, având deja o prezenţa online, şi-au multiplicat vânzările listând oferta şi aici. Unii dintre ei, precum Biasicom sau AutoScan au realizat vânzări de Black Friday cât într-o lună bună din an dar sunt şi selleri precum Relco sau Zass România, care au realizat vânzări cât în 2 luni din an. Performanţele companiilor de anul acesta au arătat că este mult loc online pentru orice comerciant care vrea să îşi dezvolte business-ul”, a declarat Florin Filote, director al platformei eMAG Marketplace.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO