Business Hi-Tech

Vânzările Lenovo cresc puternic pe segmentul mobil, dar PC-urile încă aduc 82% din venituri

Vânzările Lenovo cresc puternic pe segmentul mobil, dar...

Autor: Adrian Seceleanu

15.08.2014, 00:00 134
Grupul chinez Lenovo a obţinut în al doilea trimestru un profit net de 214 mil. dolari, în creştere cu 23% faţă de anul precedent, la o cifră de afaceri de 10,4 mld. dolari, mai mare cu 18% decât în anul precedent, pe fondul vânzărilor mai mari de PC-uri, tablete şi smartphone-uri, conform datelor comunicate de companie. Lenovo a vândut 14,5 mil. computere în al doilea trimestru, compania fiind pentru al cincilea trimestru consecutiv cel mai mare jucător de pe această piaţă la nivel global. Compania a ajuns şi al treilea jucător la nivel mondial pe piaţa de tablete PC, cu 2,3 milioane de unităţi livrate, iar numărul de smartphone-uri vândute a fost de 15,8 milioane. Este pentru prima oară când Lenovo vinde mai multe telefoane decât PC-uri, însă computerele continuă să genereze aproximativ 80% din veniturile grupului. Lenovo este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de tablete şi PC-uri din România. Compania urmează să lanseze în acest an şi smartphone-urile pe piaţa locală. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO