Business Hi-Tech

Vânzările WatchShop.ro, plus 10% în T1, ţinta de afaceri fiind de 1,7 mil. euro

Vânzările WatchShop.ro, plus 10% în T1, ţinta de...

Autor: Ioana Nita

16.05.2017, 00:05 359
Retailerul online de ceasuri WatchShop.ro a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro, cu 10% mai mare faţă de 2015, creşterea fiind susţinută de campanii de marketing şi adăugarea de noi branduri în portofoliu.
 
În primele trei luni ale acestui an, maga­zinul online a menţinut ritmul de creştere a vânzărilor la 10%, pentru întreg anul ţinta fiind de a-şi majora veniturile totale cu 15%. 
 
„În primul trimestru al anului am înregistat o creştere de 10% a vânzărilor în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului 2016. Multe dintre acţiunile întreprinse anul trecut vor da roade anul acesta. Putem menţiona aici mutarea sediului într-o locaţie centrală, la sfârşitul anului 2016. Acest lucru ne-a adus mai aproape de clienţi, lucru care ne-a asigurat şi o prezenţă mai mare a clienţilor în showroom. De asemenea, am investit în specializarea echipei de vânzări pe servicii cu valoare adăugată pentru clienţii noştri”, a declarat Dragoş Diaconu, noul CEO al WatchShop.ro. El a preluat con­du­ce­rea magazinului online de la Cătălin Florea, cofondatorul watchshop.ro, alături de Mihai Pătraşcu, care deţine retailerul online evoMag, specializat în comercializarea de produse electro-IT. Cătălin Florea a ocupat funcţia de CEO timp de şase ani, iar de acum el se va axa pe administrarea companiei la nivel strategic, cu accent pe zona de investiţii şi noi oportunităţi de business.
 
Estimarea de creştere a afacerilor pentru anul în curs se bazează şi pe contextul de reluare a consumului, pe investiţiile făcute în extinderea echipei de achiziţii şi pe dezvoltarea segmentului de servicii pentru îmbunătăţirea experienţei clienţilor.
 
„De la începutul anului, am extins echipa de achiziţii, urmând să creştem importul direct de ceasuri. Adăugăm aici lansarea de noi campanii de marketing în <<social media>>, cu accent pe informaţii relevante pentru clienţi, cum este, de exemplu, campania <<Ceasuri de poveste>>”, a menţionat Diaconu. Licenţiat în Ştiinţe Politice (2003) şi Istorie Contemporană, el are o experienţă de peste 15 ani în sectorul public şi privat, cea mai recentă poziţie ocupată fiind cea de manager de department în cadrul Eurobank Property Services, divizia imobiliară a Bancpost, unde a coordonat activităţile de consultanţă şi vânzări. Dragoş Diaconu (38 de ani) este de asemenea absolvent al unui masterat în Relaţii Internaţionale şi Drept European, precum şi al programului de EMBA al Maastricht School of Management.
 
El va avea în subordine o echipă de 20 de persoane în cadrul watchshop.ro.
 
„Echipa este completă, flexibilă şi robustă. În acest moment nu intenţionam să angajăm personal nou în cursul anului 2017, ci doar să eficientizăm fluxul operaţional, profitând de noua locaţie mai flexibilă din acest punct de vedere”, a punctat el.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO