UPC, numărul doi pe piaţa locală de servicii TV, a înregistratîn trimestrul al treilea venituri de 38,2 milioane de dolari(aproximativ 31 mil. euro), potrivit datelor publicate pesite-ul companiei americane Liberty Global, proprietaruloperatorului.
Veniturile anualizate pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie2010 au fost de 152,8 mil. dolari, potrivit datelor de pe site-ulLGI. Compania urmează să anunţe în perioada următoare mai multedetalii privind rezultatele financiare obţinute în trimestrul altreilea. UPC România a avut venituri de 31,5 mil. euro în trim. 1şi de 30,8 mil. euro în trim. 2, potrivit datelor LGI.
UPC a înregistrat în al treilea trimestru scăderi ale numărului declienţi pe toate liniile de business, declinul cel mai puternicfiind înregistrat pe cablul analogic. Pe televiziune, cel maiimportant business al UPC, compania a înregistrat la finele luniiseptembrie 1,156 milioane de clienţi, în scădere cu 6,6% (81.300de utilizatori) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pertotal, numărul de abonamente al UPC a fost la finele luniiseptembrie de 1,554 milioane, în scădere cu 5,1% (84.000) faţă deanul precedent.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels