Business Hi-Tech

Veniturile grupului Telekom au scăzut cu 3%, la 231 milioane euro în T2/2019. Profitul operaţional a scăzut şi el cu 20%, la 30 milioane de euro. Faţă de primul trimestru rezultatele sunt mai bune, iar tendinţa este una pozitivă

NICOLAS MAHLER, director executiv financiar al Telekom România

NICOLAS MAHLER, director executiv financiar al Telekom România

Autor: Adrian Seceleanu

09.08.2019, 00:07 484

Grupul Telekom, format din fostele companii Cos­mote şi Rom­te­le­com, a înregistrat în al doilea trimestru din 2018 venituri totale consolidate de 231 mil. euro, în scădere cu 2,8% faţă de anul precedent, şi un profit operaţional (EBITDA) de 29,8 mil. euro, mai mic cu 20,1%, pe fondul scăderii numărului de clienţi, conform datelor comunicate de companie.

Numărul de clienţi al com­paniei pe segmentele de telefonie mo­bilă, internet fix şi TV au scăzut în al doilea trimestru cu 5-6% faţă de anul an­terior, conform datelor companiei. La nivelul primului semestru grupul a anun­ţat venituri totale de 447,8 milioane de euro, mai mici cu 3,6% şi un profit ope­ra­ţional de 56 milioane de euro, mai mic cu 20,5%.

Scăderea profitului reflectă „în prin­cipal veniturile mai scăzute din servicii fixe şi mobile“, conform com­pa­niei, care adaugă că în al doilea tri­mestru rezultatele au fost mai bune în ra­port cu primele trei luni din 2019. „Cu toate acestea, acest rezultat reprezintă o creştere de 12,1% faţă de trimestrul ante­rior şi reflectă evoluţia pozitivă con­tinuă începând din T4 2018.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO