Business Hi-Tech

Veniturile Orange au crescut cu 3% în trim. 3, la 251 mil. euro. Numărul de abonamente a crescut cu 5%

Liudmila Climoc, Chief Executive Officer al Orange România

Liudmila Climoc, Chief Executive Officer al Orange România

Autor: Adrian Seceleanu

25.10.2016, 13:15 515

Veniturile Orange, liderul pieţei locale de telefonie mobilă, au crescut în al treilea trimestru cu 3,3% la 251,1 mil. euro, conform datelor comunicate de companie.

“În intervalul iulie-septembrie Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 251.1 milioane de euro, în creştere cu 3,3% faţă de perioada similară a anului trecut1, acesta fiind al şaselea trimestru de creştere consecutivă a veniturilor. La 30 septembrie 2016, Orange România avea 10.175.000 clienţi, în creştere cu peste 300.000 faţă de trimestrul precedent, progres susţinut de creşterea bazei de abonaţi cu 4,8%”, conform reprezentanţilor operatorului.

„Performanţa din trimestrul al treilea reflectă creşterea constantă în evoluţia utilizării datelor mobile, susţinută de apetitul crescut pentru conectivitate, pentru servicii digitale, smartphone-uri şi produse wearable. În acest context, clienţii noştri îşi doresc soluţii de comunicare simple şi eficiente şi acces rapid la lucrurile importante pentru ei. Astfel, cu oferta noastră convergentă, recent lansată naţional, ne propunem să le oferim cea mai bună experienţă fix-mobil de pe piaţa locală” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer al Orange România.

În ceea ce priveşte vânzarea de pachete fix-mobil, furnizate prin reţeaua mobilă proprie şi infrastructura pusă la dispoziţie contra cost de rivalii de la Telekom, Orange nu a oferit detalii privind numărul de clienţi.

Pe de altă parte, numărul de clienţi pentru serviciul de televiziune prin satelit al companiei a înregistrat o creştere de 26%. “Orange Home TV, serviciul de televiziune prin satelit, a înregistrat 315.000 de abonaţi, cu o creştere de 26.3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. La Orange TV Go, aplicaţia de TV la cerere pentru PC, tabletă sau smartphone, numărul de descărcări şi actualizări a ajuns la aproximativ două milioane la final de septembrie, în creştere cu 35% faţă de Q3 2015. Aplicaţia Orange TV Go este cea mai descărcată aplicaţie de streaming TV a unui operator din România.”

Traficul de internet mobil s-a dublat, iar traficul 4G a crescut de 4 ori în ultimul trimestru faţă de cel din anul anterior. Apetitul în creştere pentru conectivitate oriunde şi oricând este catalizatorul trendului pozitiv din ultimii ani în ceea ce priveşte vânzările de smartphone-uri, portofoliul Orange de telefoane 4G fiind mai extins ca oricând. Acesta este compus din peste 50 de modele ce pot fi achiziţionate individual sau la abonament, cu opţiuni pentru fiecare plafon de preţ. Astfel, ponderea telefoanelor 4G din totalul smartphone-urilor vândute a crescut cu 16 puncte procentuale faţă de anul trecut, iar numărul de clienţi este şi el în creştere, ajungând la 1,9 milioane. Pentru a asigura cea mai bună experienţă de internet mobil, investiţiile în reţea au continuat în trimestrul trei 2016 astfel încât, la final de septembrie, Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 74% din populaţia totală a României”, au precizat reprezentanţii Orange.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO