Pe telefonie mobilă, operatorul se apropie pentru prima dată de 1,8 milioane de abonamente. Nici după rebranding compania nu reuşeşte să crească pe net fix, care scade la fel ca şi telefonia fixă. TV-ul a crescut faţă de anul precedent, dar a stagnat faţă de luna decembrie 2014.
Grupul Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, a înregistrat în primul trimestru din acest an venituri de 241 mil. euro, în scădere cu 7,7%, şi un profit operaţional (EBITDA) de 55 mil. euro, în scădere cu 16,7%, în principal pe fondul impactului negativ al unor decizii de reglementare, dar şi în condiţiile scăderii numărului de clienţi şi ale competiţiei dure, care pune presiune pe tarife.
Cel mai puternic declin a fost înregistrat de operaţiunile de telefonie mobilă: veniturile totale au scăzut cu 11,9% la 104 mil. euro. Veniturile din serviciile de telefonie mobilă, care exclud încasările din vânzarea de telefoane, tablete, cartele sau alte echipamente, au scăzut şi mai puternic, cu 16,8%, la 79 mil. euro, în condiţiile în care acest indicator reflectă şi mai fidel impactul negativ al reducerii tarifelor de interconectare cu aproximativ 70% din aprilie 2014.