Business Hi-Tech

Veniturile UPC au crescut cu 8% în lei în primul trimestru, susţinute de TV şi net

Severina Pascu, CEO al UPC România şi Ungaria

Severina Pascu, CEO al UPC România şi Ungaria

Autor: Adrian Seceleanu

11.05.2015, 00:08 361

Veniturile în lei ale UPC, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV, au crescut în primul trimestru cu 8%, pe fondul creşterii numărului de abonamente pentru serviciile de internet şi de cablu digital.

„UPC România a încheiat  T1 2015 cu o creştere semnificativă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Noile abonamente (la internet – n. red.) Fiber Power şi cele de televiziune digitală susţin creşterea totală a companiei, care investeşte semnificativ în extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale“, au menţionat reprezentanţii compa­niei de cablu, fără a oferi detalii despre nivelul încasărilor în lei.

În dolari, veniturile companiei au scăzut în primul trimestru cu 10,6% la 38,9 mil. dolari - conform datelor publicate de proprie­tarul operatorului, grupul american Li­berty Global - în condiţiile în care compania are tarife în lei pentru serviciile sale de comunicaţii şi divertisment, iar moneda americană s-a apreciat cu peste 20% faţă de lei în raport cu aceeaşi perioadă din 2013. Com­pania menţionează de altfel că veniturile în dolari „s-au diminuat pe fondul evoluţiei nefavorabile a leului faţă de dolarul american“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO