Business Hi-Tech

Veniturile UPC au crescut cu peste 8% în al doilea trimestru, la 37 mil. dolari

Severina Pascu, CEO al UPC România şi Ungaria

Severina Pascu, CEO al UPC România şi Ungaria

Autor: Ioana Nita, Marius Oncu

07.08.2014, 00:08 362

UPC România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de cablu deţinut de gigantul american Liberty Global (LGI), a raportat pentru al doilea trimestru al acestui an venituri de 37,3 milioane de dolari, în avans cu circa 8,7% faţă de aceeaşi perioadă din 2013, pe fondul creşterii numărului de abonamente vândute pentru serviciile de televiziune digitală, internet şi telefonie fixă.

„Am avut o evoluţie pozitivă şi am înregistrat creşteri pe toate segmentele, ceea ce ne confirmă strategia. Investiţiile susţinute în reţea, în servicii, în echipa noastră şi în ofertă (...) contribuie la consolidarea poziţiei UPC pe piaţa locală de telecomunicaţii“, a declarat Severina Pascu, CEO al UPC România şi Ungaria.

Per total, în prima jumătate a anului, compania a ajuns la venituri de 74,2 milioane de dolari, în creştere cu 7,7% comparativ cu primul semestru din 2013.

Operatorul şi-a îmbunătăţit poziţia în privinţa liniilor generatoare de venit (revenue generating unit - RGU) atât faţă de jumătatea anului trecut, cât şi faţă de decembrie, ceea ce înseamnă că UPC Româ­nia a reuşit să vândă clienţilor un număr mai mare de abonamente, printre care internet, televiziune sau telefonie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO