Business Hi-Tech

Veniturile UPC România au crescut în primele nouă luni cu 8%, la 111,9 milioane de dolari

Veniturile UPC România au crescut în primele nouă luni...

Autor: Luiza Chiroiu

07.11.2014, 00:04 140

Veniturile operatorului de telecomunicaţii prin cablu UPC România au crescut cu 8% în primele nouă luni ale anului, de la 103,6 milioane de dolari în primele nouă luni ale anului trecut la 111,9 milioane de dolari, în contextul creşterii numărului de abonamente vândute clienţilor.

În trimestrul al treilea, veniturile UPC România au crescut cu 8,6%, de la 34,7 milioane de dolari în iulie-septembrie anul precedent la 37,7 mil. dolari în acelaşi interval din 2014, se arată într-un raport al grupului american Liberty Global, care controlează compania.

Anul trecut, veniturile UPC România au crescut cu 8%, la peste 140 milioane de dolari, de la 130 milioane de dolari în anul anterior, pe fondul avansului numărului de clienţi.

Portofoliul de clienţi al companiei în România a crescut uşor în primele nouă luni, de la 1,160 milioane la 30 septembrie 2013 la 1,165 milioane în septembrie 2014, în timp ce raportat la 1,189 milioane la sfârşitul anului trecut se află în scădere.

Numărul abonamentelor la serviciile UPC România (indicatorul RGU) a urcat de la începutul acestui an cu 6%, la 1,889 milioane de contracte, datorită creşterilor înregistrate în zona serviciilor de internet şi telefonie. UPC a adãugat 110.900 de abonamente în trimestrul al treilea comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

La finalul lunii septembrie, baza de clienţi a UPC România este de 1.165.000, se arată în comunicatul UPC România.

„Trimestrul al treilea a marcat o nouă eră pentru UPC, dar şi pentru piaţa de telecom - personalizarea“, a declarat Severina Pascu, CEO al UPC România şi Ungaria.

Numărul abonaţilor la serviciile de internet ale UPC România a crescut cu 17% în primele nouă luni, la 420.500, în timp ce baza de clienţi pe segmentul de telefonie a avansat la 311.500, potrivit raportului companiei.

Televiziunea digitalã a adus companiei un plus de 22.600 de abonamente în trimestrul al treilea, ceea ce face ca la 30 septembrie 2014 totalul pe acest segment să fie de 537.400, o creştere anuală de 18%. La sfârşitul lunii septembrie 2014, aproximativ 28% din clienţii UPC de televiziune digitală (peste 150.000), beneficiazã şi de televiziune HD.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de 18%, la finalul trimestrului al treilea UPC având 311.500 de abonaţi la serviciul de telefonie fixă. În decembrie, numărul de clienţi pe acest segment se situa la 279.100.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicaţii de pe piaţa locală. Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a grupului Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din lume.

Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit şi analogică), internet în bandă largă şi telefonie în aproximativ 200 de localităţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO