Business Hi-Tech

Vicepreşedintele Naspers pe strategie şi operaţiuni discută la Bucureşti despre platformele marketplace

Aarif Nakhooda

Aarif Nakhooda

Autor: Adrian Seceleanu

11.04.2016, 00:07 785

Aarif Nakhooda, vicepreşedintele Naspers - unul din­tre cei mai mari jucători de pe piaţa globală de comerţ elec­tronic, va discuta săptămâna aceasta la Bucureşti despre stra­tegia grupului în ceea ce priveşte platformele online de tip marketplace. El va discuta despre platformele market­place în cadrul unei conferinţe organizate de eMag - cel mai ma­re magazin online din România, parte a grupului Naspers, şi ZF, pe 14 aprilie, care are ca temă piaţa de comerţ electronic din România şi regiune şi oportunită­ţi­le pe care le oferă platformele de acest tip pentru creşterea vânzărilor.

Grupul Naspers din Africa de Sud, cu afaceri anuale de peste 9 miliarde de dolari, deţine în România, pe lângă eMag, şi retailerul online Fashion Days, procesatorul de plăţi PayU şi site-urile de anunţuri OLX.ro şi autovit.ro.

eMag împreună cu ZF va organiza pe 14 aprilie în Bucureşti un eveniment despre vânzările prin intermediul  platformelor online de tip marketplace . Completaţi acest formular pentru a participa gratuit la eveniment

eMag estimează că platforma sa marketplace - lansată în 2011 - va ajunge să genereze o jumătate din încasări peste cinci ani de zile faţă de 25% în prezent.

În 2015, investiţiile eMag în Marketplace au depăşit 2 milioane de euro şi s-au concentrat pe achiziţia de hardware şi dezvoltarea platformei pentru integrarea rapidă a magazinelor partenere. În medie 100 de noi parteneri intră în “mallul” eMag în fiecare lună.

Liviu Taloi, consultant în e-commerce şi marketing online: Producătorii au cel mai mult de câştigat din intrarea pe marketplace. De asemenea, aici pot intra comercianţii cărora le este frică de online, de tehnologie

Conferinţa eMAG Marketplace New Sellers, locul unde poţi afla cum să ai acces la 500.000 de clienţi în fiecare zi

VIDEO ZF Live. Iulian Stanciu, Tudor Manea, eMAG: Vânzările generate de partenerii eMAG prin platforma marketplace trec de 100 mil. euro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO