Compania chineză a raportat pentru anul trecut afaceri de aproape 700 milioane de lei pe plan local, în creştere cu 24% faţă de 2013.
Huawei Technologies, compania chineză specializată în furnizarea de echipamente şi servicii pentru industria de telecomunicaţii, are în plan să-şi crească businessul în zona enterprise, care include atât companii din energie, petrol şi gaze, transport, educaţie, producţie, cât şi din sectorul guvernamental, prin produse şi soluţii IT, dar şi prin adaptarea portofoliului destinat operatorilor şi către segmentul companiilor private din alte sectoare economice.
„Zona enterprise reprezintă în prezent circa 10% din ceea ce înseamnă businessul Huawei în România, dar o vedem ca următoarea zonă de creştere atât la nivel global, cât şi local. Zona de operatori este în general la acelaşi nivel pentru că se cunosc investiţiile anuale şi nu se mai pot creşte veniturile an de an doar din acest segment. Zona de IT însă, împreună cu cea de consumer, care înregistează la rândul ei creştere, şi cu cea enterprise vor fi segmentele de dezvoltare”, a declarat Vlad Doicaru, enterprise and integrated accounts director în cadrul Huawei România.