Business Hi-Tech

Vodafone: Deocamdată foştii clienţi UPC îşi pot plăti doar factura prin platforma online MyVodafone, dar în viitor vom adăuga opţiuni noi

Vodafone: Deocamdată foştii clienţi UPC îşi pot...

Autor: Adrian Seceleanu

06.09.2021, 00:00 3713

Vodafone a închis la 1 septembrie platforma online MyUPC prin care clienţii fostei companii de cablu îşi puteau administra serviciile şi adăuga noi opţiuni, transferând în platforma MyVodafone - folosită anterior doar pentru serviciile mobile - doar funcţia de plată a facturilor, fără toate celelalte funcţionalităţi. În viitor, opţiunile şi funcţionalităţile disponibile pentru foştii clienţi ai UPC se vor extinde, au declarat pentru ZF reprezentanţii companiei.

“Platforma dedicată clienţilor de servicii fixe, vechiul MyUPC, a devenit indisponibilă începând cu 1 septembrie. MyVodafone este pilonul central şi vom continua să adăugăm, treptat, în perioada următoare opţiuni şi funcţionalităţi noi pentru a le oferi clienţilor noştri cea mai bună experienţă online. Factura Vodafone s-a mutat în My Vodafone pentru toţi clienţii noştri, este o migrare pentru ambele tipuri de servicii, atât fixe, cât şi mobile. Este un prim pas pe care l-am făcut pentru a migra toate serviciile Vodafone, fixe şi mobile, într-un singur cont, din dorinţa de a simplifica cât mai mult lucrurile şi de a îmbunătăţi experienţa clienţilor noştri. Legat de funcţionalităţi, am ales să începem cu factura Vodafone pentru că, în proporţie de 70%, clienţii noştri foloseau aplicaţia MyVodafone Fix&TV (MyUPC) pentru a vizualiza, descărca sau plăti facturile. Strategia noastră este să ne consolidăm şi să ne îmubunătăţim platformele digitale.”

Vodafone a cumpărat în urmă cu doi ani compania de cablu UPC în România, dar şi pe alte pieţe europene.

 


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO