Vodafone, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa locală de comunicaţii fixe şi mobile, care a înghiţit şi fostul operator de cablu UPC, a înregistrat în ultimele trei luni ale anului precedent (al treilea trimestru din anul fiscal al grupului) venituri din servicii de 193 mil. euro, în scădere cu 2% faţă de anul anterior, conform datelor comunicate de subsidiara grupului britanic. Vodafone nu publică şi veniturile totale, indicator care ar putea să înregistreze o scădere şi mai mare pe fondul loviturii primite de întreaga piaţă de smartphone-uri în contextul crizei sanitare provocate de COVID-19.
Numărul de clienţi pentru serviciile de telefonie mobilă a revenit aproape de pragul înregistrat în urmă cu un an, pe fondul câştigării unui număr net de aproape 170.000 de contracte de abonament - cele mai vânate de pe piaţa de comunicaţii. Acesta este cel mai mare număr net de abonaţi câştigat de Vodafone în România în ultimii ani, rezultă din datele grupului britanic.