Vodafone, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa locală de comunicaţii fixe şi mobile, care în august 2019 a preluat operatorul de cablu UPC, a raportat pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2021, venituri din servicii de 191,5 mil. euro, în scădere uşoară, de 0,77% faţă de perioada similiară din 2020, arată rezultatele raportate miercuri de Vodafone Group Plc.
La 31 decembrie 2021, baza de clienţi de servicii mobile şi fixe şi de soluţii IoT a Vodafone România a ajuns la 11,2 milioane.
„În 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, şi, în acelaşi timp, ne-am extins şi consolidat reţeaua pentru a ne asigura că atât clienţii din mediul urban, cât şi cei din cele mai îndepărtate zone rămân conectaţi, cu acces fiabil la servicii fixe şi mobile de calitate. Privind înainte, cuvântul cheie este «schimbare». Atât la nivel de industrie, cât şi de companie, ne aşteptăm la o schimbare de ritm”, spune Achilleas Kanaris, CEO, Vodafone România.