Business Hi-Tech

Vodafone: Piaţa de telecom pentru companii se stabilizează după o scădere de 2-4% anul trecut

Consumul de servicii de date şi de smartphone-uri continuă să crească puternic, au declarat în cadrul unei conferinţe Andrea Rossini (st.) - director comercial consumer, Giovanni Chiarelli (centru) - director tehnic şi Markus Lause - director comercial business în cadrul Vodafone

Consumul de servicii de date şi de smartphone-uri continuă să crească puternic, au declarat în cadrul unei conferinţe Andrea Rossini (st.) - director comercial consumer, Giovanni Chiarelli (centru) - director tehnic şi Markus Lause - director comercial business în cadrul Vodafone

Autor: Adrian Seceleanu

09.02.2016, 00:08 675

Piaţa de soluţii de comunicaţii fixe şi mobile pentru companii, cu o valoare estimată la aproximativ 3,6 mld. lei (800 mil. euro), s-ar putea stabiliza sau chiar ar putea înre­gistra o creştere uşoară în acest an după ce a înregistrat o scădere uşoară anul trecut.

„Pentru anul 2015 estimăm per total o scădere uşoară, de 2 până la 4%, a pieţei de servicii de comunicaţii pentru companii, care include şi serviciile de voce şi date fixe şi mobile şi cele de tip M2M“, a declarat pentru ZF Markus Lause, director comer­cial pe segmentul business al Vod­afone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă. „Evoluţiile au fost diferite de la segment la segment. În ultimele şase luni, spre exemplu, pentru noi o zonă de creştere sem­ni­ficativă a fost cea a serviciilor de voce şi date fixe, pe care le oferim clienţilor enter­prise. Cele două motoare mari de creştere pentru Vodafone sunt soluţiile M2M şi IT&C, aici am văzut o creştere foarte mare“, a adăugat el, fără a oferi alte detalii.

„În acest an piaţa de servicii de comu­ni­caţii pentru companii se va stabiliza şi ar putea înregistra o creştere uşoară“, a decla­rat Lause. Întrebat cum a evoluat baza de clienţi a Vodafone pe segmentul business, el a spus că operatorul „îşi apără poziţia de lider de pe piaţa din România. Avem o bază foarte stabilă de clienţi şi creştem şi pe zona de fix. Companiile încep să prefere să lucreze cu un singur jucător şi pentru fix, şi pe mobil“.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO