Business Hi-Tech

Vodafone România extinde serviciile în mediul online: „În aplicaţia My Vodafone clienţii au acces la un portofoliu cu zeci de reduceri la produse şi servicii variate”

Vodafone România extinde serviciile în mediul online:...

Autor: Alexandra Cepăreanu

28.01.2021, 17:03 1607

Vodafone România, sucursala locală a grupului britanic, unul dintre cei mai mari furnizori globali de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, a lansat programul de loialitate Vodafone Club, adresat tuturor utilizatorilor de servicii mobile Vodafone, prin care clienţii au acces rapid, direct în aplicaţia My Vodafone, la un portofoliu cu zeci de reduceri la produse şi servicii variate.

„Reducerile se vor rezerva direct în aplicaţie, iar clienţii vor primi un cod aferent voucher-ului rezervat pe care îl vor folosi la achiziţia de produse sau servicii la preţ redus, atât online, cât şi în locaţiile fizice ale partenerilor”, au transmis reprezentanţii.

Programul de loialitate Vodafone Club îşi propun să ofere clienţilor flexibilitate şi acces rapid la diverse produse şi servicii, totul de la distanţă.

De asemenea, ofertele din cadrul programului de loialitate vor acoperi categorii variate, precum sport, sănătate, educaţie, modă, domeniul culinar, tehnologie, electronice, produse pentru copii şi pentru casă.

Printre partenerii din cadrul programului Vodafone Club se regăsesc 7Card, AVStore, BestKids, Bitdefender, Cărtureşti, Deichmann, Domino's Pizza, Arthur, Jerry's Pizza, Lego, Logiscool, Salomon sau Vivre.

„Clienţii Vodafone Business vor beneficia de reduceri la serviciile destinate companiilor oferite de Bitdefender, BlackCab sau Regina Maria. În plus, în fiecare lună toţi clienţii se vor putea bucura de reduceri. Spre exemplu, în luna ianuarie, beneficiarii programului de loialitate pot opta pentru reduceri de până la 50% la serviciile de fitness şi nutriţie de la 7Card, la magazinele Intersport sau la serviciile medicale oferite de reţeaua de sănătate Regina Maria.”, au mai spus reprezentanţii companiei.

Programul de loilalitate se adresează tuturor clienţilor Vodafone, însă momentan poate fi accesat doar de clienţii serviciilor mobile. Acesta va deveni disponibil în perioada următoare şi pentru utilizatorii de servicii fixe.

Vodafone România a înregistrat în anul financiar 2019 - 2020, încheiat pe 31 martie, venituri totale de aproximativ 905 milioane de euro, care includ şi rezultatele UPC România, companie achiziţionată în august 2019, potrivit datelor publice disponibile.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO