Business Hi-Tech

Vodafone România lansează o suită de soluţii B2B pentru IMM-uri, de la POS pe telefonul mobil, la instrumente pentru a crea magazine online. Compania a adus în piaţa locală şi platforma de educaţie V-HUB

Vodafone România lansează o suită de soluţii B2B pentru IMM-uri, de la POS pe telefonul mobil, la instrumente pentru a crea magazine online. Compania a adus în piaţa locală şi platforma de educaţie V-HUB

Autor: Alex Ciutacu

10.06.2021, 11:08 292

Vodafone România lansează pe piaţa locală o suită de soluţii de business pentru întreprinderile mici şi mijlocii din România, de la soluţii ICT precum soft POS şi instrumente de colaborare, până la soluţii IoT, precum managementul flotelor auto sau smart counting, au anunţat reprezentanţii companiei, joi, în cadrul unei conferinţe de presă.

„Când vorbim de digitalizare pentru IMM există un ecosistem care are la bază servicii de telecomunicaţii, iar pe platforma de telecomunicaţii se construieşte un întreg ecosistem de IoT, adică senzori conectaţi care au o interfaţă de telecomunicaţii şi care colectează date despre diverse lucruri. (...) Soluţiile ICT vin cu software sau echipamente care ajută mult lanţul valoric al unei companii”, a declarat Mihnea Rădulescu, directorul diviziei Vodafone Business, din cadrul Vodafone România.

Printre soluţiile pe care le propune Vodafone Business pentru IMM-urile din România se numără: soft POS, instrumente de colaborare, soluţii de securitate cibernetică, managementul flotelor auto sau instrumente pentru a crea un magazin online de la zero.

„Am încercat să găsim o soluţie simplă, flexibilă şi predictibilă, am înlocuit POS-ul standard cu un telefon mobil. Prin această schimbare dăm posibilitatea oricărei întreprinderi mici şi mijlocii să înceapă să încaseze fără să aibă nevoie de o discuţie cu banca, fără să aştepte pentru o instalare, fără si aibă cunoştinţe despre cum se operează cu POS-ul”, a explicat Marius Motofei, enterprise solutions director în cadrul Vodafone Business.

Practic, un antreprenor poate opta ca telefonul mobil să devină POS, iar încasarea de la client se poate realiza în câteva minute.

O altă soluţie prezentată de Vodafone în cadrul evenimentului se adresează antreprenorilor care doresc să îşi construiască de la zero un magazin online şi să îl opereze într-un mod integrat – o soluţie dezvoltată în parteneriat cu ContentSpeed.

Soluţia vine cu variante de design pe mai multe industrii, posibilitatea de a importa automat catalogul de produse, 10 curieri preinstalaţi pentru, soluţie de plată şi business manager, a punctat Marius Motofei.

Toate soluţiile prezentate în cadrul conferinţei pot fi accesate de IMM-urile din România indiferent dacă Vodafone este operatorul lor de telecomunicaţii sau nu. În ceea ce priveşte preţurile, reprezentanţii Vodafone Business au explicat că se bazează pe un model pe bază de subscripţie lunară, în loc de a pune antreprenorul în faţa unei investiţii semnificative.

Spre exemplu, preţurile pentru soluţia de soft POS pleacă de la 9 euro pe lună, iar pentru cea de magazin online de la 20-25 de euro pe lună. 

Totodată, Vodafone România a adaptat pentru piaţa din România platforma V-HUB, care vine drept un instrument de educaţie pentru IMM-uri, oferind informaţii gratuite pe subiectul digitalizării. 

„Vede că nivelul de customizare este din ce în ce mai mic, întrucât customizare înseamnă costuri mai mari, implementare care durează mai mult, şi trebuie să ne gândim la ce se folosesc toate aceste soluţii. Noi vrem să aducem digitalizarea puţin mai în concret, să vedem ce nu ştiu companiile de fapt despre digitalizare şi ce nevoie există”. 

Concret, V-HUB vine ca o platformă gratuită care aduce seturi de informaţii pe subiecte variate din sfera digitalizării, dar aduce şi opţiunea de a contacta gratuit un consultant Vodafone Business pentru a-i adresa întrebări pe aceste teme. 

AFACERI DE LA ZERO