Business Hi-Tech

Voxline Communication ţinteşte afaceri de 1,9 mil. euro

Autor: Magraon Andreea

07.02.2011, 23:30 41

Voxline Communication, care furnizează servicii integrate demobile marketing, a avut anul trecut afaceri de 1,7 milioane deeuro din campanii de marketing pentru telefonul mobil, a declaratpentru ZF Dan Vîrtopeanu, general manager al companiei. Pentruacest an compania are drept obiectiv obţinerea unor afaceri încreştere cu 10%, la aproape 1,9 milioane de euro. Printre clienţiiVoxline Communication se numără companii precum JTI, Star Foods,Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker, Wrigley, Farmec, LG sauPorsche România. Potrivit unui studiu realizat de VoxlineCommunication, în acest an companiile se vor orienta cătreaplicaţiile pentru smartphone-uri şi vor prefera SMS-ul ca metodăde promovare pe terminalele mobile.

"Promoţiile cu înscriere prin sms vor continuat trendul ascendentdin ultimii ani - dacă în 2010 am monitorizat peste 100 decampanii, anul acesta ne aşteptăm la o creştere între 30 şi 50%",se arată în studiu. În România s-a ajuns la o bază de 2 milioane desmartphone-uri, potrivit lui Vîrtopeanu, ceea ce înseamnă 10% dintotalul de 20 de milioane de telefoane mobile active în piaţă.Voxline Communication a fost înfiinţată în 1998 cu capital francez,având în prezent 20 de angajaţi în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO