Business Hi-Tech

VTEX: Piaţa de e-commerce din România va înregistra o creştere de 30% în 2019, apropiindu-se de 4 mld. euro

VTEX: Piaţa de e-commerce din România va înregistra o...

Autor: Alexandra Cepăreanu

22.03.2019, 00:00 115

Piaţa de e-commerce din România ar putea înregistra în 2019 o creştere de cel puţin 30%, avans generat de investiţiile companiilor de profil în tehnologizare, dar şi de încrederea crescută a clienţilor, care au început să cumpere mai multe produse folosind magazinele online, conform estimărilor furnizorului global de soluţii de e-commerce VTEX. În 2017 piaţa de e-commerce ajunsese la o valoare de 2,8 miliarde euro, urmând ca în 2018 să depăşească valoarea de 3 miliarde euro, potrivit ultimelor date ale ZF. 

„O schimbarea a mentalităţii în rândul jucătorilor din e-commerce-ul românesc este foarte necesară în contextul global actual. Pentru a oferi cea mai bună experienţă generaţiei Millennials, pentru a transforma clienţii în promotori şi a creşte loialitatea acestora, companiile trebuie să investească mai mult în tehnologie, care este nucleul oricărei strategii omnichannel. Tehnologia nu este un cost, ci o investiţie”, a spus Rafael Campos, vicepreşedinte pe divizia de vânzări în cadrul VTEX pentru Europa. El a adăugat că dacă companiile de profil investesc în tehnologizare şi adoptă o mentalitate specifică pieţelor mature vor avea un avantaj „uriaş şi şanse mari de a se evidenţia şi de a atrage mai mulţi clienţi”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO