Business Hi-Tech

VTEX: Vânzările online de alimente au crescut la nivel global cu până la 400% de la începutul pandemiei de COVID-19, iar cele din categoria sport & fitness cu 250%

VTEX: Vânzările online de alimente au crescut la nivel...

Autor: Roxana Rosu

14.12.2020, 11:50 128

Vânzările online de alimente au crescut  la nivel mondial cu până la 400% de la începutul pandemiei, în luna martie a acestui an, un avans semnificativ având în această perioadă şi vânzările din categoria sport & fitness, care au atins în luna iunie o creştere de 250% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Trendul de creştere s-a menţinut pe tot parcursul anului, vânzările de alimente urcând constant cu 300%, iar cele de fitness cu pest 150% în ultimele luni, potrivit datelor platformei VTEX, soluţie complet integrată  de comerţ, marketplace şi Order Management System (OMS).

În paralel, produsele şi decoraţiunile pentru casă, jucăriile, cărţile, bijuteriile şi electronicele au înregistrat, de asemenea, vânzări de peste 150%. În ultimele luni, avansul s-a păstrat în jurul unei creşteri de 100%.

„Anul 2020 a generat o schimbare radicală a comportamentului de consum în toată lumea. Dacă, iniţial, lockdown-ul a fost motorul principal pentru creşterea vânzărilor, mai ales pe categorii de produse neajunse încă la o maturitate în eCommerce, ulterior, acţiunile retailerilor, orientate către păstrarea acestei evoluţii, către retenţia şi fidelizarea clienţilor, i-au determinat pe clienţi să facă achiziţii online în continuare. În acelaşi timp, clienţii au găsit suficiente motive pentru a păstra acest comportament de consum: posibilitatea de a face abonamente la anumite servicii, comoditate, acces mai rapid la o gamă mai mare de produse, economii de timp şi bani, siguranţă mai mare etc.”, spune Cristi Movilă, Growth Leader pentru Europa Centrală şi de Est la VTEX.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO