Business Hi-Tech

WatchShop.ro: Pe termen scurt şi mediu ne confruntăm cu o scădere a vânzărilor, însă sperăm să ne atingem ţinta de creştere de 15-20% anul acesta

Cătălin Florea, managing partner în cadrul WatchShop.ro: Ne aşteptăm per total ca această perioadă să însemne o scădere a vânzărilor pe termen mediu, dar ne aşteptăm ca pe termen lung e-commerce-ul să cunoască o creştere.

Cătălin Florea, managing partner în cadrul WatchShop.ro: Ne aşteptăm per total ca această perioadă să însemne o scădere a vânzărilor pe termen mediu, dar ne aşteptăm ca pe termen lung e-commerce-ul să cunoască o creştere.

Autor: Ioana Nita

03.04.2020, 17:35 150

Magazinul online WatchShop.ro, specializat în comercializarea de ceasuri, se confruntă în prezent cu o scădere ca urmare a crizei actuale cauzate de pandemia cu noul tip de coronavirus, însă per total mizează în continuare anul acesta pe atingerea obiectivului de creştere a businessului cu circa 15-20% faţă de 2019.

Astfel, ţinta pentru vânzările online de anul acesta se situează la peste 6,5 milioane lei. Pe lângă magazinul online, care generează circa 75-80% din total business, WatchShop activează însă şi în zona offline şi de distribuţie de ceasuri.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO