Business Hi-Tech

„YouTube-ul” bucătarilor a primit o finanţare de 40 de milioane de dolari

„YouTube-ul” bucătarilor a primit o finanţare de 40...

Autor: Oana Stupinean

18.12.2015, 00:00 3219

Start-up-ul american Tastemade, care a dezvoltat o platformă online ce integrează o multitudine de clipuri video gastronomice, a primit o finanţare de 40 de milioane de dolari de la Goldman Sachs, una dintre cele mai mari bănci din lume, potrivit portalului TechCrunch.com. Investiţia primită va fi alocată pentru extinderea numărului de videoclipuri gastronomice realizate, conform reprezentanţilor start-up-lui din Los Angeles.

Lansată în 2012, aplicaţia Tastemade a ajuns să aibă peste 100 de milioane de utilizatori activi şi peste un miliard de vizualizări ale conţinutului de pe toate platformele online ca Facebook, YouTube Snapchat şi AppleTv. Tastemade este disponibilă atât în varianta desktop, cât şi pentru dispozitivele mobile, prin intermediul unei aplicaţii dedicate. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO